تاریخ : 18 جولای 2015 - 19:33 - شناسه خبر : 3099 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو، جدیدترین اخبار، عکس، گزارش تصویری

بازدید آیت الله اعرافی همزمان با شب عید فطر از امامزاده میرشمس الحق+گزارش تصویری

امامزاده میرشمس الحق در زمره موفقترین اماکن فرهنگی شهرستان است.

به گزارش صدای میبد: همزمان با شب عید سعید فطر  آیت الله اعرافی  از امامزاده میرشمس الحق میبد بازدید کرد. آیت‌الله اعرافی نمازجماعت مغرب و عشاء را در این امامزاده به جا آورد و در بین دو نماز با اشاره به  پیشرفت و رشد امامزاده میرشمس‌الحق  در سالهای اخیر، آن را در زمره موفقترین اماکن فرهنگی شهرستان اشاره  نمود و ضمن تشکر از امام جماعت و هیات امناء این امامزاده از مسئولین شهرستان خواست توجه ویژه‌ای نسبت به این مکان داشته باشند.

امام جمعه میبد پس از اقامه نماز، در جلسه‌ای صمیمانه با امام جماعت و برخی از اعضای هیات امناء امامزاده، به استماع گزارش عملکرد سالهای اخیر متولیان آنجا پرداخت و از نزدیک با مشکلات آن آشنا شد و پیشنهاد کرد ظرف هفته‌های آتی جلسه اختصاصی درباره این امامزاده با حضور مسئولین شهرستان و هیات امناء آن برگزار شود.

گفتنی است ایشان این آستان مقدس را یکی از موفق ترین پایگاههای فرهنگی شهرستان دانستند و از هیئت امنا ،امام جماعت و خادمین نیز قدر دانی کردند.

عکس :محمد صادق روزخوش

 

 

DSC_4485 copy DSC_4486 copy DSC_4488 copy DSC_4499 copy DSC_4481 copy DSC_4479 copy DSC_4471 copy DSC_4460 copy DSC_4444 copy ۲۰۱۵۰۷۱۷_۲۱۰۲۱۴ copy ۲۰۱۵۰۷۱۷_۲۱۰۰۰۱ copy ۲۰۱۵۰۷۱۷_۲۰۴۸۲۷ copy ۲۰۱۵۰۷۱۷_۲۰۴۷۲۶ copy DSC_4452 copy

ارسال نظر