تاریخ : 21 جولای 2015 - 19:50 - شناسه خبر : 3110 اخبار شهرستان

با هزینه ای بالغ بر2میلیارد تومان:

تعريض مسير ايستگاه راه آهن ميبد آغاز شد

طول این مسیر به‌صورت رفت‌وبرگشت ۱۰ کیلومتر است که بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان و با همکاری، شهرداری، دهیاری و واحدهای مستقر در این مسیر به اجرا درمی‌آید.

به گزارش روابط عموی فرمانداری میبد، صبح چهارشنبه ۲۴ تیرماه فرماندار میبد دربازدید از مسير ايستگاه راه آهن گفت: این مسیر به علت استقرار واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی و همچنین قرارگیری ایستگاه راه‌آهن نیاز به بهسازی و تعریض داشت که طی جلسات مکرر با شهرداری، بخشداری، تعاونی دهیاری‌ها، اداره راه و شهرسازی و برق قرار شد عملیات تعریض آن آغاز شود.

وی بابیان اینکه این جاده در حال حاضر با ۶ متر عرض ظرفیت مناسبی نسبت به تردد زیاد ندارد افزود: قرار است با بهسازی و شانه سازی و آسفالت عرض این جاده از ۶ متر به ۱۰ و نیم متر توسعه پیدا کند.

فرماندارمیبد گفت: طول این مسیر به‌صورت رفت‌وبرگشت ۱۰ کیلومتر است که بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان و با همکاری، شهرداری، دهیاری و واحدهای مستقر در این مسیر به اجرا درمی‌آید.

فلاح با اشاره به روشنایی این مسیر هم گفت: ازآنجاکه تردد در مسیر جاده راه‌آهن زیاد است تأمین روشنایی این مسیر هم در اولویت قرار دارد که امیدواریم تعریض و بهسازی و تأمین روشنایی این مسیر همزمان تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظر