تاریخ : 14 نوامبر 2019 - 9:17 - شناسه خبر : 31362 اخبار استان

باز باران در یزد

دمای برخی از دیگر نقاط استان مانند گاریز در شهرستان تفت و اسفندآباد در ابرکوه نیز به ترتیب هفت و شش درجه سانتگیراد زیر صفر را تجربه کرده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد شبانه روز گذشته را سردترین روز یزد در طول سال زراعی جاری اعلام کرد.

«سید عباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که دیشب ۲۱ آبان ماه استان یزد سردترین دمای سال زراعی جاری را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته سبزدشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین نقطه استان یزد بود.

وی از دمای زیر صفر درجه سایر نقاط استان خبر داد و گفت: دمای برخی از دیگر نقاط استان مانند گاریز در شهرستان تفت و اسفندآباد در ابرکوه  نیز به ترتیب هفت و شش درجه سانتگیراد زیر صفر را تجربه کرده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از تداوم دمای کمتر از صفر درجه در اکثر نقاط استان تا پایان هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: جمعه ۲۴ آبان ماه با عبور امواج ناپایدار از غرب کشور به استان یزد شاهد افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

میرحسینی از پیش‌بینی احتمال بسیار زیاد بارش باران در اواخر هفته آینده یاد کرد و گفت: برخی از نقاط استان در هفته جاری علاوه بر باران، میزبان اولین بارش‌های برف پاییزه بودند که بیشترین آن‌ها متعلق به آمحسن ده بالا با شش میلی‌متر برف بود ولی برخی نقاط مانند شیرکوه از میزان بیشتری برف بهره‌مند شدند که به علت نداشتن ایستگاه هواشناسی قابل اندازه‌گیری نبود.

ارسال نظر