تاریخ : 4 ژانویه 2020 - 7:58 - شناسه خبر : 31729 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

پیام تسلیت رییس شورای اسلامی شهر و شهردار میبد به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

سرداري سرافراز كه پرچم پر افتخار رشادت‌هاي او بر تارك پر آوازه جهاد و شهادت در عرصه مقاومت اسلامي جاودانه در اهتزاز خواهد بود و تاريخ اين ديار عزت‌مندي را از او به يادگار خواهد داشت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

سیصد گل سرخ، یک گل نصرانی

ما را ز سر بریده می‌ترسانی

ما گر ز سر بریده می‌ترسیدیم

در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم

باغ گلگون شهادت بار ديگر شاهد حضور ميهماني عاشورايي و مجاهدي خستگي‌ناپذير است كه در عرصه‌هاي نبرد نور عليه ظلمت همواره با صلابت و استقامت، ايثار و جانفشاني و مشحون از فداكاري، بر خوان گسترده انقلاب، پاسدار ارزش‌هاي اصيل اسلام ناب محمدي(ص) و آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و مكتب الهي بوده‌است.

سرداري سرافراز كه پرچم پر افتخار رشادت‌هاي او بر تارك پر آوازه جهاد و شهادت در عرصه مقاومت اسلامي جاودانه در اهتزاز خواهد بود و تاريخ اين ديار عزت‌مندي را از او به يادگار خواهد داشت.

سردار رشید اسلام، فرمانده دلیر ایران استوار و رادمنشانه در برایر نیرنگ‌های جنگ‌افروزان و ویرانگری‌های منطقه‌ای خودکامگان جهان ایستاد و از منطقه خاورمیانه و ایران دفاع کرد.

حاج قاسم سلیمانی مومنانه و ققنوس‌وار  بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود. شهادت این سردار بزرگ اسلام و ایران به فرمان رئیس جمهور آمریکا، شاهدی بر جنگ‌افروزی دولت کنونی این کشور است.

حاج قاسم به مثابه قله‌ی رفیع رشادت در سرزمین ما جاودانه است.

 اینجانبان شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام و پاسدار دلسوخته حرم اهل بيت (ع)،سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقدس حضرت صاحب العصر والزمان (عج)،مقام معظم رهبري (مدظله العالي)،خانواده ایشان، دلاوران و همرزمانش و عموم مردم ایران تبريك و تسليت عرض نموده و براي آن فرمانده سرافراز،رحمت واسعه الهي و علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر جزيل مسئلت مي نمايیم. راه و نامش جاوید و پررهرو باد.

حسینعلی فلاح                 علیرضا نقوی

رییس شورای اسلامی         شهردار میبد

شهر میبد

۱۳ دی ۱۳۹۸

ارسال نظر