تاریخ : 23 جولای 2015 - 18:24 - شناسه خبر : 3182 اخبار استان

مدیر کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد خبر داد؛

برپایی ۳۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور در سطح استان یزد

مدیر کل روابط عمومی سازمان آزمون و پرورش استان یزد با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری از برپایی ۳۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور در سطح استان خبرداد.

به گزارش صدای میبد، مدیر کل روابط عمومی سازمان آزمون و پرورش استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا،  با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری و نیاز دانش‌آموزان به مشاوره در انتخاب رشته از برپایی ۳۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور در سطح استان خبرداد و افزود: این پایگاه‌ها از شنبه سوم مرداد همه روزه تا پایان  مهلت انتخاب رشته آماده ارائه خدمت  به دانش آموزان هستند.

محمد رضا قانع اعلام کرد: پایگاه اصلی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امام حسین(ع) در استان واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی بنیاد شهید و ایثارگران واقع شده است که صبح‌ ساعت ۸ الی  ۱۴ و عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ خدمات مشاوره ای را به داشن آموزان ارائه می‌دهد.

وی اداره  آموزش و پرورش ناحیه ۲ یزد، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، دبیرستان دخترانه زینبیه، دبیرستان بهادری و ایرانشهر از جمله پایگاه‌هایی اعلام کرد که آماده ارائه خدمت به دانش آموزان یزدی هستند.

قانع یادآور شد: دانش آموزان استان یزد برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اداره کل آموزش و پرورش به آدرس yazdedu.ir  و به این لینک مراجعه نمایند.

ارسال نظر