تاریخ : 26 ژانویه 2020 - 8:40 - شناسه خبر : 31890 اخبار استان، اسلایدشو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در جمع رابطین روابط عمومی:

فضای مجازی بهترین ظرفیت جهت اطلاع رسانی و تنویرافکار عمومی است/ آشنایی با شیوه های نوین خبرنویسی اولویت روابط عمومی ها

آموزش خبرنویسی و نحوه اطلاع رسانی در فضای مجازی و تولید محتوا با بهره گیری از متن، صوت، عکس و فیلم باید در دستور کار رابطین روابط عمومی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: دوره آموزشی اصول روابط عمومی و خبرنویسی با حضور محمدحسین ریاحی مدیرکل، برخی از روسا و رابطین روابط عمومی ادارت شهرستان در اداره کل تعاون، کار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: روابط عمومی نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به تنویر افکار عمومی را ایفا می کند.

وی بیان کرد: رابطین روابط عمومی در ادارات با تعامل و روابط حسنه ای که با واحدهای تولیدی برقرار می کنند و با بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت های آنها می توانند دوره های مختلف فرهنگی، ورزشی و … را برای کارگران و خانواده هایشان در سطح شهرستان ها تدارک ببینند.

ریاحی با تاکید براینکه استان یزد به عنوان استانی صنعتی در کشور مطرح است خاطر نشان ساخت: می توان به جرات گفت بیش از نیمی از مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم  به علت اشتغال در واحدهای صنعتی استان باید با وظایف ادارات کار آشنا باشند و این مهم می طلبد که کارشناسان حوزه روابط عمومی این اداره تعامل بسیار نزدیکی با رسانه های استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم بسیاری از مردم کشور یکی از شیوه های اطلاع یابی، اطلاع رسانی و انتشار محتوا را توسط فضای مجازی انجام می دهند تاکید کرد: ما باید از این فضا جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی استفاده نماییم.

ریاحی با اشاره به اینکه متن خبر در محیط تلگرام، اینستاگرام و دیگر شبکه های ارتباطی با رسانه های سنتی و مطبوعات متفاوت است اظهار داشت: آموزش خبرنویسی و نحوه اطلاع رسانی در فضای مجازی و تولید محتوا با بهره گیری از متن، صوت، عکس و فیلم باید در دستور کار رابطین روابط عمومی قرار گیرد.

لازم به ذکر است تدریس این دوره برعهده محمدتقی شفیع پور از فعالین رسانه استان و مدرس حوزه روابط عمومی  بود که وی درباره  مباحثی پیرامون وظایف روابط عمومی و آشنایی با اصول خبرنویسی صحبت کرد.

محم حسین ریاحی.  روابط عمومی ها

۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۵۸ 

ارسال نظر