تاریخ : 12 فوریه 2020 - 17:49 - شناسه خبر : 32155 اخبار استان، اسلایدشو

​با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد روی داد:

تجلیل از کارگران مقام آور در مسابقات قرآنی و ورزشی کارگران کشور + تصاویر

برگزاری رویدادهای ورزشی کارگری در ایجاد امید به زندگی و نشاط و سلامت کارگران نقش اساسی ایفا می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و ورزشی ویژه جامعه کار و تلاش استان یزد برگزار شد.

محمدحسین ریاحی با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان یزد با هدف ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن و ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه کار و تلاش و تعاون برگزار شد گفت: در این مراسم از ۱۲ نفر از کسانی که در رشته های قرائت- تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم توانسته بودند مقام اول استان را کسب کنند تجلیل شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه با گسترش صنعت در استان، توسعه ورزش در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارگری، امری ناگزیر و عاملی کاربردی و موثر در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری نیروهای انسانی خواهد بود خاطرنشان ساخت: تشکیلات جهانی ورزش کارگری، روند رو به رشد دارد و تلاش مسئولین و هیات های ورزش کارگری برای حضور شایسته کارگران در عرصه مسابقات جهانی مطلوب می باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز از ۱۷ نفر از ورزشکاران کارگر که توانستند در مسابقات جهانی اسپانیا و مسابقات کشوری کارگری مقام کسب کنند تجلیل شد گفت: برگزاری رویدادهای ورزشی کارگری در ایجاد امید به زندگی و نشاط و سلامت کارگران نقش اساسی ایفا می کند.

وی ادامه داد: در این مراسم از خانه بهداشت و کارفرمایان سلامت محور برتر استان در سال ۹۸ نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است کارگران استان یزد توانسته بودند مقام سوم جهانی مسابقات جودو کارگری، مقام اول جهانی مسابقات کاراته، کسب مقام اول تیمی مسابقات قهرمانی کارگران کشور در رشته دوچرخه سواری، اسکواش و کسب مدال طلا در رشته شطرنج را کسب کنند.

لازم به ذکر است این مراسم به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و هیئت اجرائی مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد و با حضور محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فاطمه دانش یزدی مدیرکل امور بانوان و فخرالسادات خامسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، دهقانی دبیر اجرایی خانه کارگر، حسانی زاده مدیرعامل بانک توسعه تعاون و برخی از مسئولین و جامعه کار و تلاش استان برگزار شد.

جشن کارگری یزد 1
جشن کارگری یزد 10
جشن کارگری یزد 9
جشن کارگری یزد 8
جشن کارگری یزد 7
جشن کارگری یزد 6
جشن کارگری یزد 5
جشن کارگری یزد 4
جشن کارگری یزد 3
جشن کارگری یزد 2
جشن کارگری یزد 16
جشن کارگری یزد 15
جشن کارگری یزد 14
جشن کارگری یزد 13
جشن کارگری یزد 12
جشن کارگری یزد 11
جشن کارگری یزد 19
جشن کارگری یزد 18
جشن کارگری یزد 17

ارسال نظر