تاریخ : 20 فوریه 2020 - 11:09 - شناسه خبر : 32183 اخبار استان، اسلایدشو

مقام نخست مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کارگر کشور به استان فارس رسید+ تصاویر

بانوان کارگر فارس مقام نخست مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کارگر کشور را کسب نمودند..

مسابقات کاراته (کنترلی) قهرمانی بانوان کارگر کشور گرامی داشت سردار شهید سلیمانی به میزبانی یزد روز گذشته به کار خود پایان داد.

در این پیکارها ۸ تیم با ۲۵ ورزشکار در دو بخش کاتا و کومیته و در پنج وزن به مدت دو روز باهم به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات تیم فارس توانست سکوی نخست را از آن خود کند.

تیم های قزوین و گیلان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را کسب نمودند که در پایان مسابقات به تیم های برتر جوایزی به همراه کاپ و مدال قهرمانی اهدا شد.

لازم به ذکر است این رقابت ها به مدت دو روز با حضور تیم‌های یزد، فارس، گیلان، کرمان، قزوین، تهران، مرکزی و سسیتان و بلوچستان در مجموعه  فرهنگی، ورزشی کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مدیرکل ومدیران ستادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئول بسیج کارگری، معاون مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، رئیس کانون شوراهای اسلامی کار، رئیس هیات ورزش کارگری، رییس مجموعه ورزشی کارگران، نایب رییس انجمن کاراته فدراسیون ورزش کارگری، نماینده فدراسیون کارگری کشور و جامعه شریف کارگری استان برگزار شد.

این مسابقات با همکاری، معاونت فرهنگی- اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، شرکت فولاد آلیاژی ایران، اداره کل وزرش و جوانان استان، مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان، هیئت کاراته استان و هیئت ورزشی کارگران استان برگزار شد.

ارسال نظر