تاریخ : 7 مارس 2020 - 10:09 - شناسه خبر : 32298 اخبار استان

کاشت درخت توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد+ تصاویر

همزمان با روز درختکاری، محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به همراه مدیران این اداره چند اصله درخت کاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: همزمان با روز درختکاری، محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به همراه مدیران این اداره چند اصله درخت کاشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران غدیر استان در روز درختکاری چند اصله درخت کاشته و این امر را یکی از مهمترین اقدامات جهت حفظ، احیاء و پاسداشت فضاهای سبز برشمرد.

همچنین در حاشیه این مراسم دکتر ریاحی از مراحل ساخت آلاچیق ها، آب نما و زمین تنیس این مجموعه بازدید و گفت: این پروژه پیشرفت بالای ۹۰ درصد داشته و امیدواریم در بهار و تابستان سال آینده این مجموعه بتواند پذیرای خانواده های یزدی باشد.

شایان ذکر است مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران غدیر دارای استخر سرپوشیده آفتاب، زمین اسکیت، پیست دوچرخه سواری، زمین چمن مصنوعی فوتبال، کافی شاپ و … می باشد که در فصل تابستان می تواند به عنوان یکی از مکان هایی تفریحی خانواده های یزد مورد استفاده قرار گیرد.

درخت کاری 11
درخت کاری 11
درخت کاری 10
درخت کاری 9
درخت کاری 8
درخت کاری 7
درخت کاری 5
درخت کاری 4
درخت کاری 3
درخت کاری 2
درخت کاری 1
درخت کاری 11

ارسال نظر