تاریخ : 24 مارس 2020 - 13:07 - شناسه خبر : 32373 اخبار شهرستان

آیت الله اعرافی در پی درگذشت حاج حبیب برزگری پیام تسلیتی صادر کرد

حاج حبیب تربیت یافته مکتب امام راحل قدس سره الشریف و پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی ره و از فضیلت های اخلاقی بسیار برخوردار و جانبازی فداکار بود.

متن پیام امام جمعه میبد به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبردرگذشت سردار بزرگ اسلام مرحوم آقای حاج حبیب برزگری طاب ثراه بسیار سهمگین و سنگین و غمبار بود، ایشان از چهره های نادری بود که از بیت ایثار و اخلاص و فداکاری و شهادت برخاست و از نوجوانی تا واپسین روزهای عمر خود درخدمت به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و مردم شریف کوشا بود.

وی در جوانی از بنیانگذاران سپاه میبد و آنگاه از فرماندهان دفاع مقدس و سپاه سرافراز الغدیر و مدیریت صنایع دفاع یزد را برعهده داشت و مدت ها درکنار روحانی خدوم و مجاهد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای یحیی زاده قدس سره و سپس در دفتر امامت جمعه منشاء برکات فراوان و آثار بی نام و نشان شد. حاج حبیب تربیت یافته مکتب امام راحل قدس سره الشریف و پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی ره و از فضیلت های اخلاقی بسیار برخوردار و جانبازی فداکار بود.

اینجانب، که افتخار دوستی با وی را از نوجوانی داشته ام، با قلبی اندوهبار این مصیبت را به مردم شریف استان یزد و میبد و سپاه سرافراز الغدیر و همه داغدیدگان و بازماندگان و دوستان و علاقمندان ایشان بویژه والده ماجده و همسر گرامی و فرزندان عزیز و برادران محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و علو درجات آن فقید سعید و حشر با اولیاء و شهداء و برادر شهید سرافرازش و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای همه بازماندگان و بستگان محترم آن مرحوم از خداوند منان خواهانم.

عاش سعیدا و مات سعیدا.
علی رضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

پایگاه خبری صدای میبد مصیبت وارده را به خاندان برزگری علی الخصوص فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن بزرگوار علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان طول عمر باعزت خواستار است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر