تاریخ : 26 جولای 2015 - 18:52 - شناسه خبر : 3246 اخبار استان

تغییرموضع رییس دفتر امام جمعه و مشاور استاندار یزددرمورد عملکرد گذشته:

به دولت احمدی نژاد انتقاد نکردم !

رئیس دفترامام جمعه یزد درحالی که در جلسه شورای اداری شهرستان یزد اعلام کرده بود پروژه ها درگذشته بدون کار کارشناسی اجرا می شد،درگفتگو بایکی از سایت های محلی بدون شناسنامه وغیرقانونی سخنان خود را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجه الاسلام رحمانی با تغییر موضع سخنان خود گفته است که به دولت قبل (احمدی نژاد) انتقاد نکرده ام.

وی اظهار داشته است:اصل موضوع این است که  بنده در جلسه شورای اداری یزد که در فرمانداری یزد برگزار شد از ضرورت تدبیر مسئولین در انجام پروژه ها سخن گفتم و در همین خصوص آیاتی از قرآن در خصوص ضرورت تدبیر را نیز بیان کردم که مقصود من به هیچ وجه دولت خاصی نبود.

وی ادامه داده که من در صحبت هایم برای ضرورت تدبیر نکاتی را مطرح و مثال هایی را نیز بیان کردم و در همین خصوص گفتم که بی تدبیری مسئولین در سال های گذشته مردم را به زحمت انداخته و باید برای جلوگیری از آن تدبیر و کار کارشناسی شده سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

رئیس دفتر امام جمعه یزد تاکید کرد: منظور من از بی تدبیری مسئولین گذشته شخص یا دولت خاصی نیود بلکه منظور من بی تدبیری مسئولین گذشته یزد بود که در همان جلسه نیز برای اثبات حرف هایم سه پروژه را در استان نام بردم که یکی از آن ها بی تدبیری در ساخت ترمینال مسافربری یزد بود که در مجاورت منابع عظیم سوخت قرار گرفته است و خطرآفرین است. مثال بعدی من ساخت موزه دفاع مقدس در یزد بود که نسبت به دیگر استان ها کوچک و نامناسب است و پروژه سومی را هم که بیان کردم ساخت فولاد آلیاژی در مجاورت یزد بود.

ارسال نظر