تاریخ : 29 آوریل 2020 - 19:33 - شناسه خبر : 32505 اخبار شهرستان

در چهارمین روز از هفته کار و کارگر منتشر شد:

تقدیر از مدیران عامل و مسئولین خانه بهداشت واحدهای تولیدی میبد

همزمان با چهارمین روز از هفته کارگر و مصادف با روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای از مدیران عامل، مسئولین خانه بهداشت و مسئولین ایمنی واحدهای تولیدی منتخب در مقابله با بیماری کرونا در میبد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد: در این مراسم که با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، رئیس مرکز بهداشت، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد و جمعی از کارشناسان بهداشت برگزار شد، از مدیران عامل، مسئولین خانه بهداشت و مسئولین ایمنی شرکت کاشی یاقوت، ارچین و گلچین با اهداء لوح تقدیر و هدایای غیرنقدی تقدیر شد.

در این مراسم سیداحمد علایی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته بر آن شدیم از مدیران عامل و مسئولین خانه بهداشت واحدهای تولیدی که بهترین عملکرد را در امر مبارزه با بیماری کرونا داشتند تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه امسال چهارمین روز از هفته کارگر مصادف با روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه است افزود: قطعا اگر تلاشهای مستمر خانه های بهداشت واحدهای تولیدی شهرستان در امر مبارزه با ویروس کووید به این حجم نبود، اکنون بروز مشکلات زیادی در واحدهای تولیدی شهرستان میبد بودیم.

ارسال نظر