تاریخ : 11 ژوئن 2020 - 12:41 - شناسه خبر : 32656 اخبار استان

مروستی زاده سرپرست بازرس کار:

جایگاه های سوخت ملزم به داشتن مسئول ایمنی هستند

کلیه جایگاه داران مکلفند نسبت به اخذ تاییدیه های تجهیزات و ایمنی جایگاه خود از طریق سازمان استاندارد و مشاورین حفاظت فنی و خدمات ایمنی موردتائید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: دومین نشست سرپرست بازرس کار تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد با معاونین و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه یزد برگزار شد.

مروستی زاده در رابطه با این نشست گفت: مهمترین مبحثی که امروز در مورد آن بحث و تبادل نظر شد تاکید بر داشتن مسئول ایمنی هر جایگاه و همچنین رعایت آیین نامه های بهداشت کار و اخذ تاییدیه لازم از مراجع ذی صلاح است.

وی افزود: کلیه جایگاه داران مکلفند نسبت به اخذ تاییدیه های  تجهیزات و ایمنی جایگاه خود از طریق سازمان استاندارد و مشاورین حفاظت فنی و خدمات ایمنی موردتائید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام نمایند.

مروستی زاده بیان کرد: تمامی عواقب حقوقی و حقیقی ناشی از عدم رعایت استانداردها و الزامات قانونی به عهده ی مالکین, پیمانکاران و متصدیان جایگاهها می باشد.

سرپرست بازرسی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه در این نشست حاضران بر رعایت مصوبات هیأت وزیران تاکید نمودند تصریح کرد: جایگاه داران باید رعایت آیین نامه ایمنی در جایگاه سوخت مصوب شورای عالی حفاظت فنی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی رعایت الزامات ایمنی تجهیزات و اخذ تاییدیه لازم از سازمان استاندارد را از دیگر وظایف جایگاه داران عنوان نمود.

گفتنی است در این نشست حاضران با تبادل نظر درباره برخی از مفاد مصوبات ارسالی برلزوم همفکری هرچه بیشتر کارشناسان دو حوزه برای رفع مشکلات تاکید کردند.

جایگاه سوخت
جایگاه سوخت
جایگاه سوخت

ارسال نظر