تاریخ : 27 ژوئن 2020 - 7:50 - شناسه خبر : 32704 اخبار استان

در مراسم رونمایی از دستگاه ونتیلاتور خیری بیمارستان شهدای کارگر عنوان شد:

پشتیبانی خیرین روحیه مضاعفی را به کادر سلامت در خط مقدم درمان میدهد

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد در مراسم رونمایی از دستگاه ونتیلاتور که توسط مرکز نیکوکاری اصناف به بیمارستان شهدای کارگر اهدا شده بود با تاکید بر این که بدون کمک خیرین گذر از بحران کرونا ممکن نیست گفت: پشتیبانی خیرین روحیه مضاعفی را به کادر سلامت در خط مقدم درمان بخصوص درخط مبارزه با ویروس کرونا می دهد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد دکتر محمد حسین توحیدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی یزد در مراسم رونمایی از دستگاه ونتیلاتور که توسط مرکز نیکوکاری خیرین اصناف استان تهیه و به بیمارستان شهدای کارگر اهدا شده بود با اشاره به سه ضلع مثلث درمان، یکی از اضلاع اصلی این مثلث را حمایت‌ها و پشتیبانی عنوان کرد و افزود: در شرایط بحران ویروس کرونا که کادردرمان با خستگی مواجه شده بود و توان پشتیبانی دولت نیز ضعیف شده بود حضور جدی و خودجوش خیرین در عرصه پشتیبانی جانی تازه به کادر سلامت داد و نیروی مضاعفی را به آنها در خط مقدم درمان تزریق کرد.
مدیردرمان تامین اجتماعی در ادامه تغییر نگاه خیرین به سازمان تامین اجتماعی و پشتیبانی از این سازمان در حمایت از بیماران و مردم را اتفاقی مثبت خواند و از آنها خواست این سازمان را در راه خدمت رسانی به اقشار آسیب‌پذیر یاری دهند.
وی همچنین از اقدام مرکز نیکوکاری خیرین اصناف استان و اهدای یک دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان شهدای کارگر قدردانی کرد و گفت این دستگاه قطعا نجات دهنده  جان بسیاری از انسان‌ها خواهد بود. وی افزود زیبایی این کار در دعوت خود خیرین و پیش قدمی آنها در وضعیتی بود که به دلیل شیوع کرونا اصناف دچار تعطیلی و مشکلات اقتصادی بودند و حتی در آن اوضاع بد اقتصادی کادر درمان و مردم را فراموش نکردند.
علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف استان نیز ضمن تقدیر از کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا ، روزهای مبارزه با کرونا را با روزهای جنگ تحمیلی مقایسه کرد و گفت: اصناف استان یزد همواره همدل با مردم استان بودند و در شرایط سخت خود را جدای از آنها نمی دانند.
وی با تاکید بر اینکه اصناف استان با تشکیل مرکز نیکوکاری خیرین اصناف همواره حامی نیازمندان بودند افزود: ما در هر کجا که بتوانید در کمک به درمان دردمندان موثر باشیم حاضر به همکاری هستیم.

ارسال نظر