تاریخ : 6 جولای 2020 - 9:24 - شناسه خبر : 32765 اخبار استان

با حضور محمدفتاحی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان:

همزمان با ۱۴ تیرماه روز قلم از نویسنده کتاب از اعتیاد تا ثریا تجلیل شد

«از اعتیاد تا ثریا»، عنوان نخستین کتابی است که این رهایی‌یافته از بند موادمخدر، در آن به وضوح سال‌های زندگی‌اش در مرداب اعتیاد را به تصویر کشیده و شخصیت قهرمان آن را زنی صبور و مهربان بازی می‌کند به نام همسر.

به گزارش از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اردکان: همزمان با ۱۴ تیرماه روز قلم از نویسنده کتاب از اعتیاد تا ثریا تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور محمد فتاحی اردکانی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اردکان، پایدار رئیس کتابخانه های عمومی و حجت الاسلام حیدریان از دفتر امام جمعه اردکان حضور داشتند، از سعید ثریا نویسنده کارآفرین اردکانی تجلیل به عمل آمد.

«از اعتیاد تا ثریا»، عنوان نخستین کتابی است که این رهایی‌یافته از بند موادمخدر، در آن به وضوح سال‌های زندگی‌اش در مرداب اعتیاد را به تصویر کشیده و شخصیت قهرمان آن را زنی صبور و مهربان بازی می‌کند به نام همسر.

نویسنده با کوله‌باری از تجربه با نوشتن این کتاب، از مسیرهای نجات یک معتاد و همچنین راه‌های ترک اعتیاد و احیای اعتماد و عزت نفس از دست رفته، را ورق می‌زند.

در این مراسم فتاحی ضمن تبریک چهاردهم تیرماه، روز قلم گفت: امروز فرصت مغتنمی است تا از نقش آفرینی‌های زیبای اصحاب فرهیخته قلم و رسانه تقدیر و تشکر شود. قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است و هرگونه رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد

 وی گفت: بر ما مسئولین فرض است قدردان برگزیدگان جامعه ی شریف کار و تولید به نحو درخور و شایسته باشیم و پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی جز با حضور داشتن این عزیزان در صحنه میسر نخواهد شد.

در پایان این برنامه با اهدا لوح تقدیر و هدیه از «سعید ثریا» نویسنده جوان و تلاشگر اردکانی تجلیل شد .

اردکان

اخبار مرتبط

ارسال نظر