تاریخ : 18 جولای 2020 - 13:53 - شناسه خبر : 32797 اخبار استان، اسلایدشو

عماد تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

قطعا وارد حاشیه سیاسی نخواهیم شد و سعی خود را تحقق، شعار «جهش تولید» قرار می دهیم

من در حوزه کاری و اداری، که تاکنون خدمت کرده ام، نگرش سیاسی خود را دخالت نداده ام، و در این چند روز که انتصاب من اعلام شده، استقبال و تبریک نگرشهای مختلف سیاسی موید این امر است. لذا قطعا وارد حاشیه سیاسی نخواهیم شد و سعی خود را تحقق، شعار «جهش تولید» قرار می دهیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مراسم تکریم محمدحسین ریاحی و معارفه عماد تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد.

این مراسم به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور سیدمحسن دلبری مدیرکل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار  و رفاه اجتماعی، مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران داخلی این اداره کل منعقد گردید.

سیدمحسن دلبری که به صورت ویدئوکنفرانسی با حضار صحبت می کرد گفت: در یکسال پایانی دولت قرار داریم و برای تحقق برنامه های دولت نیاز به کار مضاعف در بخش های مختلف  دولت احساس می شود. در مدت باقی مانده باید به درد مردم رسید و وقت برای کارهای حاشیه نداریم.

دلبری یکی از ویژگی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دوره هفت ساله مدیریتی ریاحی دوری از مسائل سیاسی و حاشیه عنوان کرد و افزود: سرپرست جدید هر روز با یکی از معاونین تخصصی جلسه برگزار نماید و راهکارهای اجرایی کردن برنامه های دولت در سال جاری و مدت باقی مانده را بررسی کند.

وی اضافه نمود: این اداره نیاز به آرامش و دوری از حاشیه دارد. سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد جوان و با انگیزه هستند و امیدوارم در مدت باقی مانده از انرژی جوانی استفاده کرده و سرعت کارها را بالا ببرند.

مدیرکل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارت را پیشانی دولت نامید و خاطرنشان کرد: شفافیت در کار حرف اول این وزارت است.

وی به تشکری توصیه کرد که شورای هماهنگی را جدی بگیرند و با تشکل های کارگری، کارفرمایی و بخش های تعاون  جلسات تخصصی را برگزار و فکر و ایده و کمک این بخش ها برای سرعت بخشیدن به امور استفاده نمایند.

عماد تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه گفت: این جابه جایی را یک تغییر نمی دانم بلکه به مثابه دو مارتن هست که ادامه دهنده این مسیر به دست من است.

وی هدف اولیه و کوتاه مدت خود را اجرای برنامه های دولت و مقام عالی وزارت، در مدت باقیمانده برشمرد و تاکید کرد: فرصت کم و ناچیز است. از همکاران و مدیران دستگاه های زیرمجموعه استدعا دارم به عنوان یک نیروی پشتیبانی روی من حساب کنند و من را یاری کنند.

تشکری اضافه نمود: از مجموعه های کارگری و کارفرمایی و بخش های مختلف حوزه تعاون می خواهم که در ارائه نظر و هم فکری و انتقاد و پیشنهاد دریغ نورزند و بنده را یاری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: من در حوزه کاری و اداری، که تاکنون خدمت کرده ام،  نگرش سیاسی خود را دخالت نداده ام، و در این چند روز که انتصاب من اعلام شده، استقبال و تبریک نگرشهای مختلف سیاسی موید این امر است. لذا قطعا وارد حاشیه سیاسی نخواهیم شد و سعی خود را تحقق، شعار «جهش تولید» قرار می دهیم.

تشکری از مقام عالی وزارت، رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت، دلبری مدیرکل دفتر امور استان های وزارت، به جهت اطمینان و اختصاص فرصت و همچنین حمایت طالبی استاندار یزد و نمایندگان استان در مجلس خصوصا، جوکار نماینده مردم شریف یزد و اشکذر تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است در پایان این نشست با اهداء گل و هدایایی از محمدحسین ریاحی مدیرکل پیشین این اداره کل و همچنین عمادتشکری سرپرست جدید این اداره از طرف شورای هماهنگی، تشکل های کارگری و کارفرمایی و اتاق تعاون استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر