تاریخ : 22 آگوست 2020 - 12:46 - شناسه خبر : 32880 اخبار استان

به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس:

شورای راهبردی ستادهای فرابخشی فرهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تشکیل شد

این شورا با همفکری واحدهای مربوطه تا پایان سال برنامه های متنوع و هماهنگی را در این راستا در دستگاه های تابعه برگزار می کنند.

عماد تشکری رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان با اشاره به در پیش بودن چهلمین سال دفاع مقدس گفت: برنامه ریزی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم باید در دستگاه ها صورت گیرد و برنامه های مشترکی نیز در این رابطه آماده گردد.

وی ادامه داد:  امسال به عنوان چهلمین سال رویداد بزرگ دفاع مقدس از یک سو بیانگر تحمیل جنگ به ایران اسلامی است و از سوی دیگر دفاع مقدس ملت همیشه در صحنه کشورمان در برابر این تحمیل ظالمانه است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: همه ما وظیفه داریم این رویداد بزرگ را که حاصل خون شهدا است با عزت زنده نگهداریم. امروز فضای مجازی، رسانه و هنر بهترین بستر برای معرفی دفاع مقدس هستند.

تشکری در پایان خاطر نشان ساخت: شورای راهبردی ستادهای فرابخشی فرهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به مناسبت برگزاری برنامه های مختلف در چهلمین سال دفاع مقدس تشکیل شد و حکم اعضا نیز ابلاغ گردید. این شورا با همفکری واحدهای مربوطه تا پایان سال برنامه های متنوع و هماهنگی را در این راستا در دستگاه های تابعه برگزار می کنند.

ارسال نظر