تاریخ : 24 آگوست 2020 - 13:32 - شناسه خبر : 32894 اخبار شهرستان

فرماندار میبد خبر داد

ایجاد ۵۳۸ فرصت شغلی پایدار همزمان با هفته دولت در میبد

همزمان با هفته دولت ۵۳۸ فرصت شغلی پایدار در شهرستان میبد ایجاد می‌شود.

ایسنا/یزد فرماندار میبد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی شورای هماهنگی تعاون اجتماعی در این شهرستان، گفت: همزمان با هفته دولت ۵۳۸ فرصت شغلی پایدار در شهرستان میبد ایجاد می‌شود.

«حسین فلاح» پیش از ظهر امروز دوم شهریور ماه، در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ساماندهی امور بجا مانده و تسریع در ارائه خدمات مختلف به مردم است.

وی با بیان این‌که دولتمردان باید روش شهیدان رجایی و باهنر را ملاک عمل خود قرار دهند، افزود: ساماندهی شرایط کشور مستلزم هم‌افزایی و مشارکت عمومی است.

فرماندار میبد در خصوص طرح‌های هفته دولت امسال در شهرستان میبد، گفت: ۷۴ طرح بهسازی معابر روستایی، شهری، راهداری، بهداشتی و درمانی در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار دارد.

فلاح مشارکت خیرین در طرح‌های توسعه‌ای شهرستان میبد را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: طرح‌های در دستور کار با اعتبار دولتی ۵۲ میلیارد تومان و اعتبار خیری ۱۰ میلیارد تومان  در دستور کار قرار گرفتند.

این مسئول جذب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی و خیری برای بهسازی مدارس شهرستان میبد را از جمله دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: ایجاد ۵۳۸ فرصت شغلی پایدار از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

فرماندار میبد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تعاون اجتماعی با محوریت آیت الله اعرافی به منظور ساماندهی مشکلات کرونایی در شهرستان میبد راه‌اندازی شده است.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان کمک و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی برای جامعه هدف آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا در شهرستان میبد جمع آوری و توزیع شده است.

فلاح با اشاره به دغدغه‌های جدی و گسترده‌ای ناشی از شیوع کرونا، بیان کرد: آسیب‌های روانشناسی و خانوادگی از جمله دغدغه‌های ایجاد شده به واسطه شیوع کروناست که باید بیش از پیش برای ساماندهی آن برنامه‌ریزی شود.

این مسئول در پایان با بیان این‌که تاکنون ۱۱۰ هزار ماسک توسط شورای هماهنگی تعاون اجتماعی در سطح شهرستان میبد تهیه و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این شورا در حال برنامه ریزی است که افراد نیازمند میبد ساماندهی و توانمند شوند.

ارسال نظر