تاریخ : 9 سپتامبر 2020 - 15:13 - شناسه خبر : 32927 اخبار استان

با حضور عماد تشکری انجام شد:

شرکت تعاونی پاک برگ شیرکوه شهرستان تفت افتتاح شد

شرکت تعاونی پاک برگ شیرکوه در زمینه تولید دستمال کاغذی، دستمال توالت و پوشک مخصوص افراد معلول مشغول فعالیت است.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: شرکت تعاونی پاک برگ شیرکوه تفت واقع در روستای علی آباد پیشکوه، همزمان با هفته تعاون توسط سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم عماد تشکری با بیان اینکه اعضاء این تعاونی از جامعه معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی هستند گفت: به کارگیری و ایجاد اشتغال برای معلولان و مددجویان یکی از مزایای این شرکت تعاونی است. درحال حاضر معلولانی که در مجموعه مشغول به کار هستند، با وجود مشکلات موجود، قادر به تامین و اداره زندگی خود هستند و از اینکه با انگیزه کسب‌وکار در محل کار حاضر می‌شوند، رضایت‌خاطر دارند.

سرپرست تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد تاکید کرد: نگاه راهبردی و مدیریتی و توسعه این شرکت تعاونی در توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بسیار مؤثر است و امیدواریم همانند شرکت های بسیار زیادی که توسط معلولان در کشور اداره می شود و موفق نیز هستند این شرکت تعاونی نیز بتواند به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

گفتنی است شرکت تعاونی پاک برگ شیرکوه در زمینه تولید دستمال کاغذی، دستمال توالت و پوشک مخصوص افراد معلول مشغول فعالیت است.

لازم به ذکر است تعداد اعضاء این تعاوني ۷۹۴ نفر و سرمايه ثبتي آن حدود ۲ میلیارد ريال است. شرکت تعاونی پاک برگ شیرکوه در روستای علی آباد پیشکوه شهرستان تفت قرار دارد و این شرکت بصورت مستقيم برای ۱۰ نفر و ۲۰ نفر غيرمستقيم اشتغال ایجاد کرده است.

مسئولين شرکت تعاونی پاک برگ شیرکوه در تلاش هستند نيروي كار خود را تا با استفاده از توانائيهاي افراد معلول و مددجويان عضو تعاوني تامين نمايند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر