تاریخ : 2 نوامبر 2020 - 10:03 - شناسه خبر : 33088 اخبار استان، اسلایدشو

آغاز فرآیند ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه كار و توليد

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام كارگران، گروه هاي كار و واحد هاي نمونه استان خبر داد.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام كارگران، گروه هاي كار و واحد هاي نمونه استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ سیدامیر میروکیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: ضمن تشکر از جامعه کار و تولید استان که در شرایط شیوع گسترده کرونا و علیرغم وجود خطر ابتلا و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی ماننده کادر درمان، در خط مقدم نبرد با تحریم ها ایستاده و با تامین کالاها و اقلام معیشتی مردم نقش مهمی در کاهش نگرانی ها از کمبود کالا ها دارند، این اداره کل در نظر دارد همانند سال های گذشته امسال نیز جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان یزد را برگزار نماید.
وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال “جهش توليد” گفت: در جهت مددرسانی به تحقق شعار سال و نیز با توجه به شرایط فعلی جامعه و محدودیت های اعمال شده بدلیل شیوع بیماری کرونا، تمام تلاش و مساعی خود را برای برگزاری با کیفیت جشنواره بصورت منظم و بهینه با ترغیب جامعه هدف در راستای مشارکت در آن بکار خواهیم بست.
سرپرست مدیریت اجتماعی این اداره کل خاطر نشان ساخت: زمان ثبت نام كارگران، گروه هاي كار و واحدهاي نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشاني http://emtenan.mcls.gov.ir از روز چهارشنبه مورخ ۱۴ آبان ماه ۹۹ آغاز و تا روز جمعه مورخ ۱۴آذر ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.
میروکیلی اظهار امیدواری کرد با کمک دیگر دستگاه های اجرایی و جامعه کار و تولید استان اطلاع رساني لازم در این خصوص انجام شود تا بتوانیم نخبگان جامعه کارگری را برای ثبت نام ترغیب نماییم.

ارسال نظر