تاریخ : 9 ژانویه 2021 - 11:31 - شناسه خبر : 33243 اخبار استان

انتقاد معاون استاندار یزد از تعرفه های نظام مهندسی ساختمان/تعرفه ها بازنگری و به زودی ابلاغ می شود

مهرنوشت-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با توجه به اعلام تعرفه های جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، گفت: تعرفه‌های جدید نظام مهندسی ساختمان مورد تایید نیست.

محسن صادقیان‌ با بیان این‌که در شرایطی که تعرفه‌های نظام مهندسی ساختمان در کمیته چهار نفره در دست بررسی است، اظهار کرد: اعلام تعرفه‌ها از سوی سازمان خلاف عرف بوده و مورد تایید نمی‌باشد و لازم است سازمان نسبت به ابطال تعرفه های جدید اقدام کند.

وی افزود: موضوع لغو تعرفه‌های جدید چند روز پیش از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به سازمان ابلاغ شده ولی سازمان به آن توجهی نکرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که تعرفه‌های نظام مهندسی باید متناسب با ارائه خدمات مناسب از سوی نظام مهندسی باشد، گفت: در شرایطی که خدمات مربوط به نظام مهندسی کیفیت مناسبی ندارد و به همین دلیل مردم نسبت به مهندسین نظام بی اعتماد شده‌اند و همچنین در شرایط حال حاظر کشور، افزایش تعرفه آن ‌هم به میزان ۷۰ درصد هیچ گونه توجیهی ندارد و این افزایش تعرفه باعث افزایش تخلف سازی و ساخت و ساز بدون پروانه در استان خواهد شد.

صادقیان با تاکید بر لزوم لغو تعرفه‌های نظام مهندسی در یزد تصریح کرد: تعرفه های جدید در چند روز آینده از سوی کمیته چهارنفره ابلاغ می گردد.

ارسال نظر