تاریخ : 9 ژانویه 2021 - 11:33 - شناسه خبر : 33246 اخبار استان

تشکری رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

اضافه شدن ۳ پزشک متخصص از ۲۰دیماه به پلی کلینیک تامین اجتماعی اردکان

با افزایش ۳ پزشک متخصص از ۲۰ دیماه، ۲دندانپزشک، ۵پزشک عمومی و ۶پزشک متخصص در پلی کلینیک شهرستان اردکان به ارائه خدمت می پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشست با معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حضور پزشکان متخصص و عمومی در پلی کلینیک تامین اجتماعی اردکان خبر داد.
وی با بیان اینکه یکی از مطالبات دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ساخت بیمارستان در محدوده شهرستانهای اردکان و میبد توسط تامین اجتماعی است گفت: در حال حاضر به دلایل مختلف از جمله نداشتن توجیه اقتصادی خصوصا باتوجه به اینکه سرمایه گذاری عملاً از سرمایه خود بازنشستگان خواهد بود امکان اجرائی شدن ندارد.
تشکری ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته با توحیدی فر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مقرر شد پلی کلینیک تامین اجتماعی این شهرستان خدمات درمانی بیشتری را به مردم ارائه دهد.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مدیریت درمان استان با افزایش ۳ پزشک متخصص از ۲۰ دیماه، ۲دندانپزشک، ۵پزشک عمومی و ۶پزشک متخصص در پلی کلینیک شهرستان اردکان به ارائه خدمت می پردازند.
تشکری خاطر نشان کرد: پلی کلینیک اردکان در بخش های داخلی، اطفال، جراحی عمومی، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، روانپزشکی و واحدهای داروخانه، رادیولوژی، آزمایشگاه و تزریقات مردان و زنان به مراجعین خدمات ارائه می کند.
وی اضافه نمود: به دلیل آیین نامه ۲k پزشکان درمانی و اعضای هیئت علمی تمام وقت قادر به خروج از محدوده جغرافیایی نیستند ولی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان امادگی کامل دارد تا در صورت درخواست همکاری پزشکان متخصص در شهرستان اردکان و موافقت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نسبت به تکمیل و راه اندازی مطب های تخصصی بیشتری اقدام کند.

ارسال نظر