تاریخ : 1 فوریه 2021 - 14:51 - شناسه خبر : 33301 اخبار استان، اسلایدشو

به مناسبت ایام الله دهه فجر:

پویش دوشنبه های ورزش کارگری در استان یزد برگزار شد/ نواختن زنگ انقلاب در واحد تولیدی کیان ایساتیس پارس یزد+ گزارش تصویری

در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولین استانی زنگ انقلاب در واحد تولیدی «کیان ایساتیس پارس» به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولین استانی زنگ انقلاب در واحد تولیدی «کیان ایساتیس پارس» به صدا در آمد.
عماد تشکری با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اولین روز از دهه فجر را با ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهدای والامقام آغاز کردیم. امروز به نمایندگی خدمت قشر زحمتکش و پرتلاش کارگران استان هستیم. کارگران در واحدهای تولیدی استان با عشق و دل و جان کار می کنند و برای تحقق شعار سال گام بر می دارند.
وی با اشاره به اینکه تمامی کشورهای دنیا مناسبت هایی که اشتراک فراوانی بین مردمشان به وجود می آورد را جشن می گیرند خاطرنشان کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از نکات اشتراک تمامی قومیت ها در ایران است که دل های مردم را به هم نزدیک می کند. به همین دلیل هر گروه، قوم و … تلاش می کند این روز بزرگ را پاس بدارد.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه هر دستگاهی براساس رسالتی که دارد سعی می کند شاخص ها خود را پر رنگ کند تاکید کرد: وظیفه ماست که در سال جهش تولید خدمت شما برسیم و به شما خسته نباشید عرض کنیم. امیدوارم تا پایان سال علیرغم تمام مشکلاتی که کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه استکبار برای جامعه به وجود آورده، سال خوبی برای شما و خانواده های گرامیتان رقم بخورد.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریت اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه ای تحت عنوان دوشنبه های ورزش کارگری را برای ایجاد نشاط و شادابی در بین کارگران واحدهای تولیدی برنامه ریزی کرده است که امروز دوشنبه میهمان شما هستیم.
به مناسبت پویش دوشنبه های ورزش کارگری، مسابقه طناب کشی، طناب زنی و دابسمش بین کارگران این واحد تولیدی برگزار شد که به رسم یادبود در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر