تاریخ : 6 فوریه 2021 - 12:16 - شناسه خبر : 33328 اخبار شهرستان، اسلایدشو

علیرضا نقوی در نشست هم اندایشی مدیران بانو و فعالان شهرستان :

ورود بانوان در تمام عرصه‌های ممکن در جامعه، حضوری موفق، ماندگار و تاثیرگذار است

زنان در پست های مختلف شهرداری ها و استانداری ها مشغول به خدمت هستند و در حوزه‌های علمی و کارآفرینی نیز خوش درخشیده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) نشست هم اندیشی مدیران بانو و فعلان شهرستان میبد با شهردار میبد با هدف شناخت پتانسیل ها و ظرفیت میبد از دید بانوان مدیر و فعالان شهرستان در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان برگزار شد.
علیرضا نقوی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) به جامعه بانوان شهرستان و میهمانان، حضرت زهرای مرضیه(س) را مظهر یک دختر نمونه برای پدرش، بانوی نمونه برای همسرش و مظهر یک زن مبارز و مسوول در برابر زمانه و سرنوشت جامعه خواند.
شهردار میبد در ادامه با اشاره به گزارش‌ها و دغدغه های عنوان شده از سوی بانوان در این جلسه افزود: زنان توانمند در کشور در هر مسئولیت و پستی که اراده کنند می توانند مشغول به کار شوند و برای حضور آنان محدودیتی وجود ندارد بلکه بایستی توانمندی‌ و شایستگی لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: زنان در پست های مختلف شهرداری ها و استانداری ها مشغول به خدمت هستند و در حوزه‌های علمی و کارآفرینی نیز خوش درخشیده‌اند.
نقوی ضمن دقیق خواندن بانوان در اجرای مسئولیت های خود عنوان کرد: در واگذاری مسئولیت به بانوان، درصد اشتغال و مسئولیت معنی ندارد، نیاز است با نگاه شایسته سالار و دید تخصصی مسئولیت‌ها واگذار گردد.
دبیر شهر جهانی زیلو، اجرای مجموعه فرهنگی گردشگری بام میبد را یکی از پروژه های مهم عنوان کرد و افزود: : پارک در منطقه حسن اباد، حدود ۲۰ سال، فقط با کاشت تعدادی درخت به حال خود رها شده بود و مشکلات عدیده ای در این خصوص داشت که با طراحی فضاهای مناسبت مانند ایجاد رینگ دوچرخه‌سواری، احداث اولین سینمای روباز با ظرفیت ۸۵۰ نفر، چمن مصنوعی فوتبال، زمین بازی والیبال، طراحی فرش بازی برای بچه‌ها، مسیر پیاده رو برای خانواده‌ها و … و بصورت خانواده محور در حال اجرا می باشد و بعنوان پروژه ملی در اسفند ماه بصورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر