تاریخ : 9 فوریه 2021 - 14:19 - شناسه خبر : 33344 اخبار استان

با حضور مدیران استانی و شهرستانی تفت در ایام الله دهه فجر:

شرکت تعاونی ارغوان گستر شهاب شیمی تفت مورد بهره برداری قرار گرفت

شرکت تعاونی ارغوان گستر شهاب شیمی در زمینه تولید مواد شوینده شروع به کار کرده و برای ۱۵ نفر در یک شیفت کاری اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر شرکت تعاونی ارغوان گستر شهاب شیمی با حضور تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، میرمحمدی نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.
تشکری در مراسم افتتاح این طرح ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران پایه و اساس آن تعاون و همدلی مردم بوده است و شرکت های تعاونی در بدو انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی توانستند نقش بسیار خوبی را در توزیع اقلام مصرفی مردم ایفا کنند.
وی با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ تعاون و جمع آوری سرمایه های خرد مردم می توان در عرصه های مختلفی دست به تولید و فعالیت زد تاکید کرد: در صورتی که جامعه به سمت رونق و توسعه بخش تعاون برود شکاف اجتماعی و شکاف سرمایه ای که در کشور ایجاد شده است می تواند مرتفع شود و شعار عدالت اجتماعی را در جامعه تحقق بخشد.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه سعی کرده ایم با استفاده از ظرفیت اتاق تعاون به بحث آموزش ورود پیدا کنیم و از تبعات اقتصادی که برخی شرکت های تعاونی به علت عدم آموزش و اطلاع کافی مدیران و اعضاء هیئت های شرکت تعاونی های ایجاد کردند جلوگیری کنیم.
وی اضافه نمود: اخیراً تعاونی های توسعه عمران در هر شهرستانی در حال راه اندازی است که مزایای خاصی دارد. برنامه در بخش تعاون این است که تا یکسال آینده با حضور اکثر مردم این شرکت ها در شهرستان ها فعال تر شوند و سود و مزایای این تعاونی ها به قشر زیادی از جامعه برسد.
شرکت تعاونی ارغوان گستر شهاب شیمی در زمینه تولید مواد شوینده شروع به کار کرده و برای ۱۵ نفر در یک شیفت کاری اشتغال ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر