تاریخ : 2 مارس 2021 - 12:16 - شناسه خبر : 33413 اخبار شهرستان، عکس، گزارش تصویری

تجلیل از شرکت کاشی ارچین میبد به عنوان کارفرمای مسئولیت پذیر کشوری

خانه بهداشت کارگری شرکت مدیریت تولید برق استان توانست به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر ملی انتخاب شود که در این مراسم از دست اندرکاران این شرکت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: همایش ملی تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و کارفرمایان برگزیده حوزه مسئولیت پذیر اجتماعی با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

در این همایش از خانه بهداشت کارگری شرکت تولید برق استان یزد بعنوان خانه بهداشت برتر ملی و از شرکت کاشی ارچین میبد بعنوان کارفرمای مسئولیت پذیر در همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور با اهداء تندیس و لوح سپاس تقدیر به عمل شد.

عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حاشیه این مراسم گفت: طبق اعلام حوزه امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانه بهداشت کارگری شرکت مدیریت تولید برق استان توانست به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر ملی انتخاب شود که در این مراسم از دست اندرکاران این شرکت تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۳ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان یزد فعال است خاطرنشان کرد: در ایام کرونا، خانه های بهداشت کارگری عملکرد بسیار مطلوب و موثری داشتند و توانستند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بین کارگران کمترین صدمه از بیماری کرونا را در بین کارگران واحدهای تولیدی داشته باشیم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بازرسان این اداره کل از واحدهای تولیدی بازرسی می کنند و نتایج بازرسی ها را هفتگی به ستاد کرونای استان ارسال می کنیم. خوشبختانه سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در بین واحدهای تولیدی استان مطلوب است.

تشکری با بیان اینکه بیشترین نفع را از سلامت کارگران خود کارفرمایان می برند تصریح کرد: سالم سازی محیط کار از عوامل مهم در جهت تأمین سلامت کار بوده و موجب افزایش تولید می گردد و افزایش تولید نیز به نوبه خود از عوامل مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر