تاریخ : 18 آوریل 2021 - 9:53 - شناسه خبر : 33525 اخبار استان

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد:

پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

از تعداد پرونده های معرفی شده به بانک ها ۴۹۷۸ متقاضی تسهیلاتی بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان جهت حفظ و ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار و ۲۸۳ نفر دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از پرداخت بیش از ۱۵۰میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این استان خبر داد.
وی با بیان اینکه از ابتدای پرداخت تسهیلات کرونا تاکنون، ۷۳۹۰ پرونده در سامانه کارا جهت اخذ تسهیلات ثبت نام نموده خاطرنشان کرد: تعداد ۷۲۶۸ پرونده با اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر با درخواست تسهیلاتی معادل ۲۴۵ میلیارد تومان به بانک ها و موسسات عامل معرفی شدند.
تشکری اضافه نمود: از تعداد پرونده های معرفی شده به بانک ها ۴۹۷۸ متقاضی تسهیلاتی بیش از ۱۵۰ میلیاردتومان جهت حفظ و ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار و ۲۸۳ نفر دریافت کردند.
وی با بیان اینکه امیدوارم در سال جاری نیز حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ادامه داشته باشد افزود: در ایامی که کشور درگیر بیماری کرونا است متاسفانه واحدهای صنفی بیشترین آسیب را از این قضیه متحمل شده اند که همچنان باید این تسهیلات ادامه دار باشد.

ارسال نظر