تاریخ : 9 می 2021 - 8:58 - شناسه خبر : 33554 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

فراخوان ثبت نام در شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آغاز شد

مهلت بهنگام سازی اطلاعات در این سامانه از ۱۸ اردیبهشت ماه لغایت ۱۸ خردادماه سال جاری است وا ین مهلت تمدید نمی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رابطه با این خبر گفت: شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، برگزار می‌شود.
وی از مدیران تعاونی‌های فعال و در حال بهره برداری دعوت کرد برای حضور در فرایندهای گام به گام شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر از شنبه ۱۸ اردیبهشت نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به نشانیhttps://taavoni.mcls.gov.ir اقدام نمایند. 
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه نمود: بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت های مالی و گزارش های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به روز آوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی از اهمیت ویژه ای در انتخاب شرکت تعاونی به عنوان تعاونی برتر برخوردار است.
وی ادامه داد: مهلت بهنگام سازی اطلاعات در این سامانه از ۱۸ اردیبهشت ماه لغایت ۱۸ خردادماه سال جاری است وا ین مهلت تمدید نمی شود.
این مقام مسئول استانی تاکید کرد: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر اقدام نموده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیرماه امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در سامانه جامع برخوردار می شوند.
گفتنی است مراسم تجلیل و تکریم تعاونی های برتر استانی با حضور مقامات ارشد استانی و معرفی تعاونی های برتر ملی با حضور مقامات ارشد کشوری در هفته تعاون (۱۳ لغایت ۲۰ شهریورماه) برگزار می شود.

ارسال نظر