تاریخ : 24 ژوئن 2021 - 9:15 - شناسه خبر : 33658 اخبار استان، اسلایدشو

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد آغاز شد

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در این رابطه گفت: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود و تاکنون سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده است.

وی مهمترین ویژگی های جشنواره کارآفرینان برتر را استفاده از شاخص های به روز و علمی – تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات برشمرد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها را بخش گردشگری و صنایع دستی دانست که به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

تشکری ازتمامی کارآفرینان استان یزد دعوت کرد تا با مراجعه به وبگاه karafarinanebatar.mcls.gov.ir فرآیند نام نویسی در جشنواره را تکمیل نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی استان است که در صورت هرگونه سوال پاسخگوی کارآفرینان یزدی است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر