تاریخ : 16 اکتبر 2021 - 12:44 - شناسه خبر : 33890 اخبار استان، اسلایدشو، ورزشی

جمال تقی نژاد رئیس هیئت ورزش کارگران استان یزد؛

تلاش می کنیم در سال آینده میزبان مسابقات قهرمانی کارگران کشور در یزد باشیم

نشست صمیمی و هم اندیشی اعضای هیئت ورزش کارگران استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگران استان یزد: جمال تقی نژاد رئیس هیئت ورزش کارگران استان یزد در این نشست ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه گفت: هیئت ورزش کارگران هدف مهمی را در پیش دارد و بالابردن بهره وری نیروی شریف کارگری از طریق ایجاد تحرک و نشاط میان آنها است.
وی جمع آوری اطلاعات مربوط به کارگران ورزشکار شرکت ها را امری مهم تلقی کرد و خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم از میان جامعه کارگری استعدادهای ورزشی را شناسایی کنیم نیاز به یک بانک اطلاعاتی دقیق داریم؛ روسای هیئت ورزش کارگری باید پیگیر این امر باشند و علاوه بر دریافت اطلاعات مذکور، نماینده ورزش کارگران در شرکت را نیز معرفی کنند.
تقی نژاد در ادامه به بحث آموزش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هیئت استان هر ساله دوره های مختلف آموزش مربیگری و داوری در رشته های گوناگون برگزار می کند که از زمان شیوع کرونا بحث آموزش با مشکل روبرو شده است. انجمن های ورزش کارگری باید با همکاری کمیته آموزش هیئت نسبت به برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی در چند رشته ورزشی اقدام لازم را انجام دهند.
رئیس هیئت ورزش کارگران استان با تاکید بر ایجاد تحرک و نشاط در جامعه زحمتکش کارگری، گفت: هدف هیئت ورزش کارگری همگانی کردن ورزش میان جامعه هدف است؛ این هیئت در جهت رسیدن به این هدف مهم همکاری بسیار خوبی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یاد شده دارد.
وی برگزاری مسابقات انتخابی استان در رشته های مختلف را یکی دیگر از اهداف مهم هیئت معرفی کرد و اظهار کرد: این نکته که ما به فکر همگانی کردن ورزش میان جامعه کارگری هستیم درست است ولی نباید از استعدادیابی و قهرمان پروری در حوزه کارگری نیز غافل شویم؛ اطلاع رسانی و برگزاری مسابقات ورزش کارگری استان علاوه بر ایجاد شور و هیجان میان جامعه هدف، منجر به شناسایی ورزشکاران توانمند و در نتیجه تشکیل تیم های منتخب استانی قوی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کارگران کشور می شود.
تقی نژاد در پایان از میزبانی مسابقات توسط استان یزد در سال آینده خبر داد و گفت: شیوع ویروس کرونا خیلی از مساقات قهرمانی کارگران کشور را لغو و باعث آسیب جدی به ورزش شد؛ سعی داریم در صورت مساعد بودن شرایط کشور در سال آینده حتما میزبانی یکی از رشته های ورزشی را در استان یزد داشته باشیم.

در این نشست صمیمی که با حضور معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، حاضرین به بیان نظرات و پيشنهادات خود پرداختند و در پایان احکام روسای هیئت های شهرستانها، کمیته ها و انجمن های ورزش کارگران استان به آنها اهدا شد.

ارسال نظر