تاریخ : 16 اکتبر 2021 - 12:52 - شناسه خبر : 33898 اخبار استان، اسلایدشو، ورزشی

اولین المپیاد ورزش کارگران استان یزد؛

شروع مسابقات اولین المپیاد ورزش کارگری استان یزد/یک روز پرنشاط و متفاوت در شرکت سنوپارس

به گزارش روابط هیئت ورزش کارگری استان یزد؛ مسابقات المپیاد ورزش کارگران استان یزد پس از وقفه ای چند ماهه به دلیل موج پنجم کرونا، استارت خورد. در همین راستا شرکت سنوپارس شهرستان تفت بعنوان اولین شرکتی بود که مسابقات مربوط به المپیاد ورزش کارگری استان در محل این شرکت برگزار شد. مسابقات در رشته […]

به گزارش روابط هیئت ورزش کارگری استان یزد؛ مسابقات المپیاد ورزش کارگران استان یزد پس از وقفه ای چند ماهه به دلیل موج پنجم کرونا، استارت خورد.

در همین راستا شرکت سنوپارس شهرستان تفت بعنوان اولین شرکتی بود که مسابقات مربوط به المپیاد ورزش کارگری استان در محل این شرکت برگزار شد.

مسابقات در رشته های پرتاب توپ مدی سین بال، هدف زنی با توپ، روپایی با توپ، دو ۶۰ متر، قوی ترین مردان کارگر، طناب زنی و طناب کشی به اجرا درآمد که شاهد یک رقابت زیبا و در عین حال دوستانه میان کارگران بودیم.

مسابقات المپیاد ورزش کارگران استان یزد در شرکتهایی که از قبل اعلام آمادگی کردند به صورت متوالی برگزار و نفرات برتر در هر رشته جهت حضور در فینال المپیاد که زمان آن متعاقبا اعلام  می گردد، معرفی می شوند.

در مسابقاتی که در شرکت سنوپارس برگزار شد در رشته طناب زنی کوروش پازوکی، پرتاب توپ مدی سین بال محمد حسین حاجی ابراهیمی، هدف زنی با توپ افشین حقیقت، روپایی زدن ابراهیم احمدی، قوی ترین مرد کارگر سیدرضا بهشتی، دو سرعت مهدی فلاح و در رشته طناب کشی گروه دوم متشکل از حمید دره شیری، اسماعیل باغستانی، حسن باقری، ابراهیم کاوه و هادی دهقانی موفق شدند با کسب بهترین نتیاج بعنوان نفرات برتر لقب بگیرند.

هدف از برگزاری این مسابقات فرهنگ سازی در زمینه ورزش و همچنین ایجاد محیطی شاد برای کارگران در واحدهای تولیدی است.

ارسال نظر