تاریخ : 11 نوامبر 2021 - 19:47 - شناسه خبر : 33925 اخبار استان

معرفی تولیدات استان یزد در جشنواره یزد ساخت

مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارتباطی که با تعاونگران، کارفرمایان، کارآفرینان و شرکای اجتماعی مثل خانه کارگر، اتاق تعاون، و… دارد از این ظرفیت ها می تواند برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: نشست شورای سیاست گذاری «جشنواره یزد ساخت» با حضور مسئولین استانی در سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
هدف از اجرای این جشنواره حمایت و معرفی تولیدهای ساخت استان می باشد که در چارچوب این رویداد فرهنگی مردم تشویق شوند تا از کالاهای باکیفیتی که در استان تولید می شوند استفاده کنند.
محمدرضا فلاحتی در این نشست گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارتباطی که با تعاونگران، کارفرمایان، کارآفرینان و شرکای اجتماعی مثل خانه کارگر، اتاق تعاون، و… دارد از این ظرفیت ها می تواند برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره استفاده کند.
وی افزود: در مستند سازی این جشنواره سعی شود کارگران، کارفرمایان و کارآفرینانی که در امر تولید دخیل بوده و باعث موفقیت یک مجموعه شده اند معرفی شوند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: هر صاحب برندی یک کارآفرین است و مسیری را طی کرده است تا به موفقیت دست پیدا کند. همچنین حوزه خدمات نیز باید موردتوجه قرار گیرد چرا که شرکت های تعاونی بسیار موفقی در استان داریم که در این حوزه نمونه هستند.

ارسال نظر