تاریخ : 10 دسامبر 2021 - 16:44 - شناسه خبر : 34067 اخبار استان، اسلایدشو

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار صورت گرفت:

۲۰۰ خانه کارگری در استان یزد به کارگران خدمات بهداشتی ارائه می کنند/تجلیل از کارکنان خانه بهداشت کارگری شرکت چینی بهداشت مروارید یزد

در استان یزد نزدیک به ۲۰۰ خانه بهداشت کارگری وجود دارد که نزدیک به ۳۴ هزار نفر از خدمات این مراکز استفاده می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در شرکت چینی بهداشتی مروارید یزد از پرسنل خانه بهداشت این واحد تولیدی تجلیل کرد.

فلاحتی با تاکید براینکه شرکت چینی بهداشتی مروارید در امر تولید و صادرات یک واحد نمونه تولیدی است تصریح کرد: این شرکت علاوه بر اینکه در مولفه تولید و صادرات نمونه است در بخش حفظ و صیانت از نیروی انسانی که مهمترین مؤلفه مدیریت است نیز یکی از واحدهای تولیدی سرآمد استان هست.

وی توجه به سلامت جسم و روان کارگران و ایجاد روحیه نشاط بین آنها را امری بدیهی در افزایش راندمان تولید بیان کرد و افزود: توجه به سلامت کارگران و خانواده آنها که با احداث و ایجاد خانه بهداشت کارگری محقق می شود نشان از توجه کارفرما به سلامت نیروهای دخیل در امر تولید دارد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به برتری این واحد تولیدی به عنوان کارفرما سلامت محور در سال ۹۷ گفت: مدیران موفق این واحد تولیدی با وجود داشتن خانه بهداشت کارگری، با استخدام یک پزشک حاذق پا را در حوزه سلامت کارگران خود فراتر از قوانین موجود گذاشته اند که جا دارد به نوبه خود از آنها تشکر کنم.

وی با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی  که دارای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر کارگر هستند باید خانه بهداشت کارگری تشکیل دهند افزود: در استان یزد نزدیک به ۲۰۰ خانه بهداشت کارگری وجود دارد که نزدیک به ۳۴ هزار نفر از خدمات این مراکز استفاده می کنند.

ارسال نظر