تاریخ : 16 دسامبر 2021 - 9:02 - شناسه خبر : 34091 اخبار استان، اسلایدشو

میز ارتباطات مردمی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار می شود

همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد تعدادی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این استان سفر کرده و با مردم دیدار می کنند.

همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد «میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می شود.
محمدرضا فلاحتی سرپرست این اداره کل در این رابطه گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد تعدادی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این استان سفر کرده و با مردم دیدار می کنند.
وی ادامه داد: مردم شریف استان می توانند روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ آذر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در مجتمع ادارات (بلوار دانشجو، سه راه تعاون) مراجع نمایند.
فلاحتی افزود: جامعه کار و تولید استان می توانند مشکلات خود در زمینه اشتغال، تعاون، روابط کار و … را با نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد و همچنین معاونین وی در میان بگذارند.
گفتنی است محمود کریمی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع (نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد)، مهدی مسکنی معاون امور تعاونی ها و طالبی دارستانی، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حبیب‌اله‌جلیلی‌مدیرکل‌ ‌امور‌استانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر حضور دارند.

ارسال نظر