تاریخ : 14 فوریه 2022 - 10:58 - شناسه خبر : 34482 اخبار استان، اسلایدشو

محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

عنوان شغل آموزش آنلاین قرآن کریم در ردیف مشاغل خانگی قرار گرفت

فلاحتی: رشته های محقق و پژوهشگر(قرانی، هنری و …)، تصحیحگر متون (قرانی و متون کهن)، کاتب قران، مربی قران (ویژه کودکان)، معلم و مدرس قران و قاری قران به رشته های زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی سرپرست این اداره کل با حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، دیدار و گفتگو کرد.
وی در این نشست با اشاره به اضافه شدن رشته های قرآنی جهت اخذ مجوز مشاغل خانگی گفت: موسسات و تشکل های قرآن و عترت با ساختار ۳۱ اتحادیه استانی و ۳ هزار موسسه قرآنی امکان ظرفیت سنجی و ایجاد شبکه سازی را دارا هستند.
سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه شغل آموزش آنلاین قرآن کریم به رشته های مصوب مشاغل خانگی اضافه شده است افزود: رشته های محقق و پژوهشگر(قرانی، هنری و …)، تصحیحگر متون (قرانی و متون کهن)، کاتب قران، مربی قران (ویژه کودکان)، معلم و مدرس قران و قاری قران به رشته های زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه شده است.
وی با تاکید بر اینکه این اداره کل آمادگي خود را جهت هرگونه همکاری با این موسسات اعلام می نماید خاطرنشان کرد: مربیان و افرادی که در مجموعه های قرآنی فعالیت دارند می توانند پس از اخذ مجوز مشاغل خانگی در سامانه ای به همین نام ثبت نام کرده و از تسهیلات کم بهره جهت توسعه فعالیت خود بهره ببرند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر