تاریخ : 27 فوریه 2022 - 15:06 - شناسه خبر : 34532 اخبار شهرستان، اسلایدشو، ورزشی

پایان مرحله گروهی مسابقات فوتسال کارگران میبد:

صعود ۸ تیم به مرحله یک چهارم نهایی/عید مبعث ایستگاه پایانی مسابقات فوتسال کارگران میبد

مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد که همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شد، با پایان بازی ها در مرحله گروهی، وارد دور حذفی شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد؛ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و رئیس هیات ورزش کارگری این شهرستان ضمن اعلام این خبر افزود: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه از دهه مبارک فجر آغاز شد و پس از برگزاری بازی ها در مرحله گروهی، تیم های اول و دوم هر گروه جواز حضور در مرحله بعد را بدست آوردند.
سیداحمد علائی ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات گفت: این دوره از رقابتها بعنوان دهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد به حساب می آید که از کیفیت و هیجان بالایی برخوردار بود؛ در برخی مسابقات بازی ها در حضور تماشاگران برگزار شد.
وی در ادامه به تیم های صعود کننده اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات بصورت گروهی برگزار و در پایان از گروه اول کاشی ارچین با ۳ برد و کسب ۹ امتیاز بعنوان تیم اول مقتدرانه صعود کرد و مجتمع کاشی نیز با کسب ۶ امتیاز بعنوان تیم دوم این گروه موفق به صعود از این گروه شد؛ در گروه دو این رقابتها تیم های گلچین بتن و کاشی نارین با امتیاز نزدیک ۵ و ۴ به ترتیب بعنوان تیم اول و دوم موفق شدند به دور یک چهارم صعود کنند.
علائی ادامه داد: کاشی ماهان سرام با کسب ۷ امتیاز و کاشی گلچین با کسب ۵ امتیاز به ترتیب بعنوان تیم های اول و دوم از گروه سه به مرحله بعد راه یافتند؛ در گروه چهار نیز کاشی باستان و کاشی مریم با کسب ۶ امتیاز بعنوان تیم های اول و دوم جواز حضور در مرحله بعدی را بدست آوردند.
مراحل یک چهارم و نیمه نهایی این مسابقات در روزهای آتی و دیدارهای رده بندی و فینال همزمان با عید بزرگ مبعث در روز سه شنبه ۱۰ اسفند برگزار می شود؛ از تیمهای برتر با اهدای جوایز و کاپ تقدیر بعمل می آید.

فوتسال میبد 15
فوتسال میبد 14
فوتسال میبد 13
فوتسال میبد 12
فوتسال میبد 11
فوتسال میبد 10
فوتسال میبد 9
فوتسال میبد 8
فوتسال میبد 7
فوتسال میبد 6
فوتسال میبد 5

ارسال نظر