تاریخ : 2 مارس 2022 - 9:49 - شناسه خبر : 34564 اخبار استان، اسلایدشو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در جمع برترین های قرآنی جامعه کارگری استان:

ترویج فرهنگ قرآنی در واحدهای تولیدی امری ضروری است

کار فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی در واحدهای تولیدی از اولویت های این اداره کل در حوزه مدیریت اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مراسم تجلیل از برترین های پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و همچنین برگزیدگان سی و دومین جشنواره امتنان استان یزد برگزار شد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: کار فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی در واحدهای تولیدی از اولویت های این اداره کل در حوزه مدیریت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مسائل قرآنی، فرهنگی و ارزشی اولویت امروز جامعه هست عنوان کرد: برگزاری مراسم ها و برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در جامعه کار و تولید توسط رابطین قرآنی و فرهنگی واحدهای تولیدی با این اداره باید پررنگ تر دنبال شود.

فلاحتی افزود: دست یاری و همفکری به سمت کارگران و فعالین واحدهای تولیدی در زمینه های قرآنی، فرهنگی و … دراز می کنیم چرا که آنها به عنوان سفیران قرآنی در شرکت ها علاوه بر اینکه مشغول به فعالیت بوده، مروج فرهنگ قرآنی نیز هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد تلاش در مسیر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را وظیفه شرعی انسان های دغدغه مند دانست و گفت: رسول گرامی اسلام ۲۳ سال عمر شریف خود را در راه مبارزه با جهل گذراندند تا فرهنگ غنی اسلامی- قرآنی به دست بشر برسد؛ هرچه برای قرآن کار بکنیم باز هم کم است؛ اگر در کار و زندگی شخصی عمل به  قرآن پررنگ تر شود، قطعاً نتایج و اثرات آن را می بینیم.

در این مراسم از ۲۰ نفر از برترین های پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر