تاریخ : 9 مارس 2022 - 8:25 - شناسه خبر : 34584 اخبار استان، اسلایدشو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت رز تحریر:

تولید کنندگان نوشت افزار یکی از رکن های ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی هستند

نوشت افزار یکی از رکن های ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی است؛ چرا که کودکان این سرزمین از سه یا چهارسالگی با آن سرو کار دارند و قطعا با تصاویر و مفاهیمی که بر روی آنها حک می شود انس می گیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از شرکت رز تحریر یزد بازدید کرد.
فلاحتی با اشاره به بیانات و توجه ویژه مقام معظم رهبری به تولید نوشت افزا داخلی گفت: نوشت افزار یکی از رکن های ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی است؛ چرا که کودکان این سرزمین از سه یا چهارسالگی با آن سرو کار دارند و قطعا با تصاویر و مفاهیمی که بر روی آنها حک می شود انس می گیرند.
وی با تاکید بر اینکه در سال های اخیر با حمایت هایی که از نوشت افزار ایرانی و تولیدات داخلی شده است گفت: کارفرمایانی که مسأله کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ قطعا نتیجه آن را در فروش محصولات خود می بینند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تولید کنندگان نوشت افزار علاوه بر کیفیت باید به مسائل فرهنگی دقت داشته باشند و طراحان و افراد خبره و دغدغه مند در حوزه مسائل فرهنگی را به کار گیرند تا از طرح ها و بسته بندی های زیبا که معرف فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد برای رقابت در بازار بهره ببرند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر