تاریخ : 11 آوریل 2022 - 8:24 - شناسه خبر : 34674 اخبار استان، اسلایدشو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

هفته کارگر باید نقطه شروعی برای رفع مشکلات و چالش های جامعه کارگری باشد

باید رویکرد برنامه های هفته کارگر با محوریت شعار سال برنامه ریزی شده و بحث تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به صورت ویژه ای مدنظر قر ار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اعضاء ستاد برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته کار و مقام کارگر برگرفته از مکتب و شریعت ماست و پیامبر مکرم اسلام(ص) دست کارگر را بوسید تا بینش و نگاه عمیق دین اسلام به مقام کارگر را متذکر گردد گفت: هفته کارگر باید هر سال نقطه شروعی برای رفع مشکلات و چالش های جامعه کارگری باشد و این روند باید در طول سال ادامه داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: باید رویکرد برنامه های هفته کارگر با محوریت شعار سال برنامه ریزی شده و بحث تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به صورت ویژه ای مدنظر قر ار گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه هفته کارگر بهانه‌ای است برای تقدیر از عزیزانی که تاکنون بدون هیچ چشمداشتی به تحقق آرمان های کشور که رسیدن به استقلال است کمک کرده‌اند گفت: در سال جاری با کمتر شدن خطر کرونا، شاهد اجرای برنامه های مختلف در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … برای کارگران و خانواده آنها هستیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر