تاریخ : 25 آوریل 2022 - 15:11 - شناسه خبر : 34778 اخبار استان، اسلایدشو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در اولین روز از هفته کارگر:

وظیفه مسئولین در جنگ اقتصادی برداشتن موانع بر سر راه تولید کشور است/ تجدید میثاق اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان با امام، رهبری و شهدا

در این مراسم حاضران با اهدای گل یاد و خاطره شهدای کارگر استان یزد را گرامی داشته و با آرمان های این بزرگ مردان تجدید میثاق کردند.

به گزارش صدای میبد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در اولین روز گرامیداشت هفته کارگر، که به نام «کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا» نامگذاری شده است، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، مدیران شورای هماهنگی، اعضای خانه کارگر، بسیج کارگری و برخی از روسای تشکل های کارگری با حضور در گلزار شهدای خلدبرین شهرستان یزد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
در این مراسم حاضران با اهدای گل یاد و خاطره شهدای کارگر استان یزد را گرامی داشته و با آرمان های این بزرگ مردان تجدید میثاق کردند.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم ضمن گرامیداشت ۵ اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: جامعه کار و تولید و کارگری کشور هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده اند. اکثر شهدای ما پدرانشان کارگر بوده و عشق به امام و اسلام در وجودشان شعله ور بود.
وی افزود: شهدا به خصوص شهدای کارگری سرمشق و الگویی برای تمامی کسانی هستند که دلشان برای ایران اسلامی می تپد. امروز نیز کارگران سربازان عرصه جنگ اقتصادی هستند و تلاش های آنها در این عرصه باعث شکست و ناامیدی دشمنان این سرزمین می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خاطر نشان کرد: وظیفه مسئولین در جنگ اقتصادی این است که موانع بر سر راه تولید کشور را بردارند تا شاهد رشد اقتصادی باشیم و بتوانیم فشار مضاعفی که بر دوش مردم در زمینه معیشتی وارد شده را مرتفع سازند.

ارسال نظر