تاریخ : 7 می 2022 - 11:32 - شناسه خبر : 34844 اخبار استان، اسلایدشو

محمدرضا فلاحتی در جمع جوانان شهرستان مروست:

توسعه و پیشرفت مروست نیازمند حضور کارآفرینان و جوانان نخبه و دغدغه مند به عنوان بازوان مسئولین است

کارآفرینان مروستی و جوانان نخبه، دغدغه مند و صاحب فکر و اندیشه بعنوان بازوان مسئولین به میدان بیایند تا شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی در نشستی با جوانان شهرستان مروست به سوالات و دغدغه های آنها پاسخ داد.
محمدرضا فلاحتی در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان مروست و در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: مقایسه الان شهرستان مروست با دیگر شهرستانهای استان منصفانه نیست و برای داشتن مروست توسعه یافته باید به مسئولین فرصت دهیم و به آنها کمک کنیم.
وی سپس با اشاره به اینکه برای استقلال ادارات باید با اولویت دستگاه های اجرایی چون بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و … که زیرساختی و نقش حیاتی دارند پیگیری و در شهرستان راه اندازی شوند.
این مقام مسئول استانی اعلام نمود: اولویت سفر رئیس جمهور و سفرهای شهرستانی استاندار تکمیل پروژه های نیمه تمام تا پایان سال ۱۴۰۱ است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه برای رساندن صدای مردم مروست به مسئولین استانی و کشوری و معرفی ظرفیت های شهرستان باید رسانه قوی داشته باشیم، اضافه کرد: تشکیل تیم رسانه ای و شناسایی افراد علاقمند در این زمینه را در دستور کار قرار دهید.
وی که خود از جوانان و اهالی شهرستان مروست است در ادامه خاطرنشان کرد: با همه ی توان در جهت رفع مشکلات و معرفی استعدادهای مروست و پیشرفت آن در حیطه ی کاری خود (بحث اشتغالزایی، مشاغل خانگی، بند الف تبصره ۱۸) و در ارتباط با مدیرکل های استان و دعوت آنها در مروست جهت پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.
محمدرضا فلاحتی تاکید کرد: کارآفرینان مروستی و جوانان نخبه، دغدغه مند و صاحب فکر و اندیشه بعنوان بازوان مسئولین به میدان بیایند تا شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم.
وی در ادامه خواستار تشکیل کارگروه جوانان نخبه شهرستان شد و گفت: این کارگروه می تواند بصورت جدی در تصمیم سازی ها به مسئولین شهرستان کمک کند.
این مقام استانی تصریح کرد: تمام سرمایه گذاران غیربومی در بخش کشاورزی موظفند به مسئولیت اجتماعی خود در شهرستان همانند معدن اسمالون عمل کنند.‌ مسئولین شهرستان هر چه سریعتر باید پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: درب اتاق بنده بروی همه جوانان و دلسوزان شهرستان باز است و با آغوش باز از افرادی که قلبشان برای پیشرفت و توسعه مروست می‌تپد استقبال می کنم و هر اقدامی در توانم باشد، فروگذار نمی کنم.
وی در پایان با تاکید بر اینکه ده سال آینده شهرستان را بسیار روشن، شکوفا و موفق می بینم، گفت: از نقد منصفانه، کارشناسی شده و دلسوزانه که در جهت پیشرفت شهرستان باشد استقبال می‌کنیم و در مقابل نقد مغرضانه، غیر منصفانه و دارای سوگیری و جهت گیری سیاسی می ایستیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر