تاریخ : 23 می 2022 - 11:47 - شناسه خبر : 34928 اخبار استان، اسلایدشو

محمدرضا فلاحتی در جمع مدیران روابط عمومی شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

خدمات و اقدامات دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مردم تبیین شود

تعامل، هم افزایی و همگرایی که بین روابط عمومی های این دستگاه ها صورت می گیرد می تواند جایگاه دستگاه های زیرمجموعه وزرات را در استان تبیین سازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در مراسمی با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از اعضای روابط عمومی دستگاه های عضو شورای هماهنگی تجلیل شد.

محمدرضا فلاحتی در این نشست ضمن تبریک هفته روابط عمومی گفت: شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بعد از استانداری به عنوان یک دولت کوچک در هر استانی می تواند ایفای نقش کند.

وی با اشاره به خدمات رسانی به ۸۰درصد مردم جامعه توسط این دستگاه ها گفت: نامیدن این وزارتخانه توسط وزیر به عنوان وزارت مردم مؤید همین موضوع است.

فلاحتی عنوان کرد: این وزارتخانه به عنوان اجتماعی ترین وزارت در سطح کشور شناخته می شود ولی متاسفانه جایگاه شورای تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان و بین مسئولین مغفول مانده هست و از ظرفیتی که این ده دستگاه دارند استفاده نمی شود.

وی با بیان اینکه با ورود جدی و قوی روابط عمومی های این ده دستگاه و معرفی و اطلاع رسانی بابت خدماتی که انجام می گیرد می توان زحمات همکاران را برای مردم شریف استان تبیین کرد و مسئولین روابط عمومی به عنوان مشاور و بازوی توانمند مدیران باید به وظایف خطیری که برعهده آنهاست واقف باشند.

رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تاکید کرد: حوزه روابط عمومی این دستگاه ها باید با آموزش، بودجه و نیروی انسانی تقویت شوند.

وی اظهار کرد: تعامل، هم افزایی و همگرایی که بین روابط عمومی های این دستگاه ها صورت می گیرد می تواند جایگاه دستگاه های زیرمجموعه وزرات را در استان تبیین سازد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه در نشست مدیران مقرر گردید فصلنامه ای به صورت الکترونیکی و چاپی در انتهای هر فصل برای اطلاع رسانی خدمات شاخص این ده دستگاه طراحی و منتشر شود گفت: وزن و جایگاه شورای هماهنگی و خدمات آنها باید برای مردم تبیین و برجسته شود که این مهم فقط با کار جهادی روابط عمومی ها محقق می شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر