تاریخ : 13 ژوئن 2022 - 9:21 - شناسه خبر : 34957 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، عکس، ورزشی

اختصاصی صدای میبد/ گزارش تصویری

شرکت کاشی ارچین برای ششمین سال متوالی قهرمان فوتسال کارگران شهرستان شد

سیدمحمد نبوی میبدی

در پایان این دیدار شرکت کاشی ارچین توانست برای ششمین سال متوالی قهرمان این دوره از مسابقات شده و جام را در خانه حفظ کند.

یازدهمین دوره رقابتهای فوتسال کارگران شهرستان میبد با قهرمانی شرکت کاشی ارچین برای ششمین سال متوالی به کار خود پایان داد.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم برگزاری فینال فوتسال کارگران شهرستان میبد گفت: یکی از رسالت هایی که در حوزه جامعه کارگری بر عهده داریم بحث ورزش، سلامتی و نشاط کارگران هست.
وی افزود: مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران که در شهرستان ها و مرکز استان وجود دارد دارای ظرفیت های خوبی است که کارگران می توانند از آن ها استفاده و در مسابقات مختلف ورزشی که در طول سال برنامه ریزی شده است شرکت نمایند.
در شب گذشته و در یک رقابت نفس گیر فینال جام فوتسال کارگران بین دو رقیب سنتی شرکت کاشی باستان و شرکت کاشی ارچین میبد برگزار شد؛ که در پایان شرکت کاشی ارچین پیروز این مسابقه بود و توانست برای ششمین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
در این دیدار ابتدا شرکت کاشی ارچین با دو گل از حریف خود پیش افتاد و مسابقه با همین نتیجه در نیمه نخست پایان یافت. در نیمه دوم بازی بازیکنان باستان توانستند بازی را به تساوی کشانده و سپس گل سوم را وارد دروازه حریف کنند.
در حالی که ۲ دقیقه و ۳۰ثانیه به پایان بازی زمان باقی مانده بود و بسیاری امیدوار بودند مانند فینال دور قبل که باستان ۴ بر یک از ارچین جلو بود ولی در پایان با نتیجه ۵ به ۴ بازی را به کاشی ارچین واگذار کرد، امشب کاشی باستان پیروز میدان باشد که این اتفاق روی نداد.
بازیکنان شرکت کاشی ارچین در یک ضربه ایستگاهی نزدیک به دروازه گل سوم و تساوی خود را به ثمر رساندند و در چند ثانیه مانده به پایان بازی گل برتری و قهرمانی خود را وارد دروازه تیم حریف کردند.
در پایان این دیدار شرکت کاشی ارچین توانست برای ششمین سال متوالی قهرمان این دوره از مسابقات شده و جام را در خانه حفظ کند.
همچنین دیدار رده بندی بین تیم های شرکت کاشی کوروش و صدار سرام برگزار شد که شرکت کاشی کوروش با نتیجه ۵ به ۴ پیروز و مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

یازدهمین دوره رقابتهای فوتسال کارگران میبد که همزمان با سوم خرداد آغاز شد، با حضور ۲۰ کار خود را آغاز کرد و در شب میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت با برگزاری بازی فینال و مشخص شدن قهرمان به کار خود پس از ۲۲ روز رقابت نفیس گیر به تیم های حاضر به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر