تاریخ : 21 ژوئن 2022 - 9:42 - شناسه خبر : 35039 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

بررسی ظرفیت های اقتصادی شهرمیبد در نشست شهردار با مدیریت بانک سپه بررسی شد

اين سطح از همكاري‌ها زمينه و بستر مناسبي در راستاي ارائه فعاليت‌هاي مطلوب مديريت شهري را به همراه خواهد داشت.

در دیدار صميمی شهردار، رئيس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد با مدیر امور شعبه بانک سپه استان یزد، بر همکاري و تعامل سازنده بانک سپه با مجموعه مديريت شهري مورد ارزيابي قرار گرفت و شهردار میبد در این خصوص عنوان کرد: اين سطح از همكاري‌ها زمينه و بستر مناسبي در راستاي ارائه فعاليت‌هاي مطلوب مديريت شهري را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، مجیدبهارستانی شهردار، جواد فیاضی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد به منظور بررسی ظرفیت‌های اقتصادی با ابوالفضل برزگر مدیر امور شعبه بانک سپه استان یزد دیدار و در زمینه تعاملات دو جانبه گفت وگو داشتند.

بهارستانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان اشاره و عنوان کرد: تعامل مناسب میان این دو نهاد، توفیق بیشتر خدمت‌رسانی را در پی دارد و درنتیجه رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری را در شهر شاهد خواهیم بود.

فیاضی با اشاره به اینکه عامل و گسترش دوجانبه برای توسعه فعالیت‌های مديريت شهري ضروري است، گفت: بانک‌ها در ارائه تسهیلات جهت تامین منابع مالی پروژه های شهری‌ در اجرا و تکمیل آنها، می‌توانند حامی خوبی برای شهرداری‌ها باشند و اميدواريم با حمايت و همكاري بانك سپه و مجموعه مديريت شهري میبد شاهد رشد و شكوفايي در اجراي و تكميل پروژه‌هاي شهري باشيم.

برزگر در این جلسه آمادگی این بانک را به منظور تعاملات بیشتر با مجموعه مدیریت شهری میبد را اعلام و خاطرنشان کرد: تکریم ارباب‌رجوع، مشتری‌مداری و همکاری بانک سپه با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری در دستور کار بانک می باشد.

وی افزود: اميدواريم سطح همکاري‌ها و تعاملات دو نهاد در راستاي مشارکت شهرداري و بانک سپه را بتوانیم ارتقاء دهيم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر