تاریخ : 30 آگوست 2022 - 10:49 - شناسه خبر : 35291 اخبار شهرستان، اسلایدشو

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین روز از هفته تعاون در میبد:

بازدید از دو شرکت تعاونی و شرکت در یادواره شهدای شهرستان میبد

محمدتقی شفیع پور مهرجردی

به مناسبت فرارسیدن هفته تعاون، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سفر یک روزه خود به شهرستان میبد از دو شرکت تعاونی بازدید کرد.

به گزارش صدای میبد: فلاحتی مدیرکل این اداره کل به همراه فرماندار و برخی مسئولین میبد با حضور در شرکت تعاونی آلومین و شرکت تعاونی الوان کانی میبد ضمن عرض تبریک هفته تعاون به مدیران و پرسنل این تعاونی ها، از نزدیک با روند فعالیت آنها آشنا و در جریان مسائل و مشکلات نیز قرار گرفتند.

محمدرضا فلاحتی در ابتدا در شرکت الوان کانی کویر میبد حضور پیدا کرد؛ این شرکت در سال ۱۳۹۰ و با هدف تولید رنگدانه های مورد نیاز صنعت سرامیک در شهرک صنعتی جهان آباد شهر میبد شروع به فعالیت و با تولید طیف وسیعی از رنگ ها توانست با کارخانجات معتبر زیادی همکاری کند.

این شرکت تعاونی با پیشرفت تکنولوژی تولید در سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده انحصاری شرکت اینکرا هند اقدام به تولید جوهر های چاپ در کشور نمود و با توجه به تجربه قابل قبول در زمینه تولید انواع رنگدانه ها و جوهر ها در سال ۱۳۹۶ تصمیم به ورود به صنایع نساجی با هدف تامین و تولید مواد اولیه مورد نیاز را گرفت و به عنوان نماینده انحصاری شرکت استار گروپ جهت تامین رنگ های دیسپرس و راکتیو شروع به فعالیت نمود.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور در شرکت تعاونی آلومین میبد با مدیران و پرسنل این شرکت دیدار کرد. مجتمع شرکت آلومین میبد که بصورت تعاونی اداره می شود با بیش از بیست سال سابقه، تولید کننده گلوله های سرامیکی در سایزهای ۴۰،۶۰،۷۰،۸۰ می باشد؛ این شرکت بعنوان تولید کننده انواع گلوله های سرامیکی استئاتیت ،پرسی و خراطی فعالیت می کند.

شرکت در مراسم یادواره شهدای شهرستان میبد که در مسجدالنبی شهرک صنعتی جهان آباد میبد برگزار شد پایان بخش سفر یک روزه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به میبد بود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر