تاریخ : 6 سپتامبر 2022 - 14:03 - شناسه خبر : 35375 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کاشی ستاره میبد:

مأموریت اصلی خانه های فرهنگ کار در بنگاه ها، ارتقای فرهنگ کار و تلاش برای نهادینه کردن ارزش نفس کار است

سید محمد نبوی میبدی

محمد چکشیان، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سمینار «نقش کارفرمایان و کارگران در کاهش آسیب های اجتماعی» در شرکت کاشی و سرامیک ستاره میبد، حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی کارگران و افزایش بهره وری، با اهمیت دانست و ارایه خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را کمک شایان توجه برای این مهم دانست.

چکشیان طرح ارمغان (حضور روحانی در بنگاه های اقتصادی برای ارایه مشاوره های اجتماعی، حقوقی و… شهرستان میبد) را اقدام ارزشمند برشمرد و عنوان کرد: این طرح باید به صورت الگویی در دیگر نقاط کشور پیاده شود.

وی بر ضرورت ارتقای فرهنگ کار در کشور تاکید کرد و تکریم منزلت کار را عامل مهمی برای پشتیبانی از این موضوع دانست.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به اهمیت امید و نگاه خوش بینانه به آینده بر ضرورت استفاده از تجربیات راه طی شده و بالفعل کردن ظرفیت های انسانی و مادی برای رسیدن به چشم انداز ترسیم شده در بیانیه گام دوم تاکید کرد.

چکشیان همچنین در مراسم افتتاح خانه فرهنگ کار شرکت کاشی و سرامیک ستاره میبد، مأموریت اصلی خانه های فرهنگ کار در بنگاه ها و واحد‌های تولیدی را ارتقای فرهنگ کار و تلاش برای نهادینه کردن ارزشمندی نفس کار برشمرد و تاکید کرد: صیانت از این ماموریت و عدم انحراف از آن باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن برشمردن برخی مولفه های فرهنگ کار همچون فرهنگ تعاون، مهارت اموزی، کارآفرینی، وجدان کاری، اتقان کاری و مسولیت پذیری، ارتقای فرهنگ کار را در افزایش بهره وری بنگاه و رشد اقتصادی آن مهم دانست.

اخبار مرتبط

ارسال نظر