تاریخ : 9 آگوست 2015 - 9:58 - شناسه خبر : 3741 اخبار شهرستان

باحضور فرماندارمیبد؛

مجتمع فرهنگی مذهبی قمر بنی‌هاشم محله بشنیغان افتتاح شد

این مجتمع در بافت قدیمی محله بشنیغان به همت خیرین در جهت برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و جلسات مشاوره‌های خانوادگی و مهارت‌های زندگی ایجاد و به مساحت ۱۹۰ مترمربع و با هزینه بالغ‌بر یک میلیارد ریال مرمت‌شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم با قدردانی از خیرین این مجتمع گفت: این مجتمع می‌تواند بدون محدودیت در اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در حل بسیاری از مشکلات و معضلات در محله بشنیغان تأثیرگذار باشد.

حسین فلاح با اشاره به برخی از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد و حوادث ترافیکی گفت: در چنین فضاهای فرهنگی مذهبی که با اهتمام خیرین ایجادشده است با استفاده از روانشناسان و مشاوران خانواده می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر و خانواده کمک کرد.

وی گفت: به حمدالله حرکت جدیدی در این راستا در شهرستان از سوی خیرین شروع‌شده است که امیدواریم این حرکت در همه محلات شکل بگیرد تا با ارتقاء آگاهی‌های مردم بتوانیم جلوی بسیاری از بزهکاری‌ها را بگیریم.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: همه مردم باید نسبت به اتفاقاتی که در اطراف خود می‌افتد بی‌تفاوت نباشند و با عزم و حرکت جدی برخی از معضلاتی که در شهر به وقوع می‌پیوندد حساس باشند چراکه اگر رخوت و سستی و بی‌تفاوتی در جامعه شکل بگیرد دود آن به چشم همه ما خواهد رفت.

فلاح توجه به کار فرهنگی و ایجاد کانون و پایگاه‌های فعالیت‌های فرهنگی مذهبی در محلات را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: ایجاد چنین پاتوق‌های سالم در محلات به خانواده‌ها روحیه نشاط و شادابی می‌بخشد و آن‌ها با آشنایی با شیوه‌های درست زندگی و خطرات اطراف خود بهتر می‌توانند زندگی خود را مدیریت کنند.

این مجتمع در بافت قدیمی  محله بشنیغان به همت خیرین در جهت برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و جلسات مشاوره‌های خانوادگی و مهارت‌های زندگی ایجاد و به مساحت ۱۹۰ مترمربع و با هزینه بالغ‌بر یک میلیارد ریال مرمت‌شده است.

%20%20~1 %20%20~3 %20%20~4

اخبار مرتبط

ارسال نظر