تاریخ : 10 آگوست 2015 - 7:59 - شناسه خبر : 3761 اخبار شهرستان

آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر میبد:

برنامه های فرهنگی را اولویت بندی کنید و با داشتن برنامه های شاد، نشاط و شادابی در مردم ایجاد کنید

با توجه به مشکلات مالی و کمبود بودجه فرهنگی، برنامه های فرهنگی را اولویت بندی کنید و با داشتن برنامه های شاد، نشاط و شادابی در مردم ایجاد کنید البته چارچوب های آن باید مشخص باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، عصر روز شنبه سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد به همراه اعضای شورای شهر با آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار نقیبی زاده شهردار میبد ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گزارشی از برنامه های خود ارائه کرد.

شهردار میبد با اشاره به تقسیم بندی اولویت هایش در سه بخش اظهار داشت: اولویت اول بنده کارهای نیمه تمام است که شهردار قبل شروع کرده و ما بایستی آنها را به اتمام برسانیم اولویت دوم کارهای میان مدت است. یکسری کارهایی که مهم و زود بازده  و رفاه شهروندان را در بردارد و پروژه های بلند مدت که جزو اولویت های سوم است. پروژه ها مهم و حیاتی شهر که ما  آنها را آغاز می کنیم و آیندگان به اتمام خواهند رساند.

نقیبی زاده به معضلات کشتارگاه اشاره کرد و افزود: باتوجه به فرسودگی کشتارگاه، بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت و تا برطرف شدن مشکلات کشتارگاه ، کشتار دام در اردکان انجام می شود.

در ادامه شهردار برنامه هایی مانند آزادسازی برخی معابر، پیگیری اتمام طرح ممیزی املاک و طرح ساماندهی بایگانی، بلوک بندی روضه رضوان متناسب با جمعیت محلات، توجه ویژه به بافت قدیم و جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهری و … تشریح کرد.

آیت الله اعرافی ضمن خیرمقدم، برای شهردار آروزی توفیق کرد و افزود: ان شاء الله منشاء خیر و برکت در شهر باشید.

امام جمعه شهرستان، مسئولین را به داشتن ارتباطات فراشهری دعوت کرد و افزود: تعاملات و ارتباطات بیشتر و قوی تری با استان و کشور داشته باشید و در خلال این ارتباطات می توان برخی از مشکلات را برطرف نمود.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه در خصوص کمبود اعتبارات گفت: بخوبی کمبود منابع و اعتبارات لمس می شود ولی می توان با تعامل و مشارکت با صاحبان صنایع و خیرین برخی از پروژه های مهم را انجام داد.

آیت الله اعرافی داشتن برنامه های فرهنگی را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: با توجه به مشکلات مالی و کمبود بودجه فرهنگی، برنامه های فرهنگی را اولویت بندی کنید و با داشتن برنامه های شاد، نشاط و شادابی در مردم ایجاد کنید البته چارچوب های آن باید مشخص باشد.

امام جمعه شهرستان به دو مقوله مهم باغات و فضای سبز شهری نیز اشاره کرد و توجه بیشتر مسئولین شهری را خواستار شد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه توجه به آثار باستانی را از اولویت های مهم دانست و ساخت حریم زیبا برای نارین قلعه که یکی از بزرگترین آثار تاریخی ایران را خواستار شد و در ادامه به مباحث همچون کشتارگاه، میدان تره بار، ترمینال، مزار ده آباد و … اشاره و پیگیری آنها را لازم و ضروری دانست .

اخبار مرتبط

ارسال نظر