تاریخ : 10 آگوست 2015 - 12:13 - شناسه خبر : 3767 اخبار شهرستان

سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد در جلسه معاونین و اعضای شورای شهر میبد:

تعامل و همراهی با مسئولین شهری جهت همفکری برای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان است

شهردار میبد وضعیت کنونی پروژه هایی همچون ساماندهی پارک غدیر و پارک بهاران، پیگیری پیشرفت طرح ممیزی املاک و طرح ساماندهی بایگانی، کشتارگاه، پل عیشی و … را به تفضیل تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، عصر روز گذشته سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد به همراه معاونین و برخی از پرسنل شهرداری با اعضای شورای شهر دیدار کردند.

گفتنی است این دیدار جهت ارائه گزارشی از اقدامات در حال اجرا و برنامه های در دست اقدام صورت گرفت.

شهردار میبد وضعیت کنونی پروژه هایی همچون ساماندهی پارک غدیر و پارک بهاران، پیگیری پیشرفت طرح ممیزی املاک و طرح ساماندهی بایگانی، کشتارگاه، پل عیشی و … را به تفضیل تشریح کرد.

وی پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح می شود را شامل آسفالت خیابان شهید مسعود دهقانی، ساماندهی پیاده روسازی بلوار سرامیک سازی، ساماندهی کوچه تاریخی انقلاب ۲۰، پیاده‌روسازی شهرک امام جعفرصادق(ع)، فاز سوم رفوژ خیابان امام خمینی(ره) (حدفاصل سه راه سعیدی تا میدان عدالت)، تکمیل ساماندهی کوچه تاریخی نارین قلعه، ساماندهی کوچه تاریخی کوی مشایخ، احداث میدان امام حسن مجتبی(ع)، پیاده روسازی مجتمع ادارات و… برشمرد.

در ادامه جلسه هر کدام از معاونین فعالیت های مهم حوزه کاری و تخصصی خود را توضیح دادند بعد از صحبتهای کارکنان شهرداری، اعضای شورای شهر هر کدام به مواردی جهت انجام آنها اشاره کردند.

در انتهای جلسه نسبتاً طولانی روز گذشته، سید حسین آتشی رئیس شورای شهر ازحضور شهردار و معاونین جهت ارائه گزارشی از فعالیت های کاری خود تشکر کرد و افزود: امیدوارم این جلسات بصورت مستمر و منظم و با دید مثبت برای خدمات دهی بهتر به شهروندان برگزار شود و با گذشت زمان شاهد مرتفع شدن مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر به شهروندان باشیم.

نقیبی زاده نیز از حضور کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر تشکر نمود و عنوان کرد: این تعامل و همراهی جهت همفکری برای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان است و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر برنامه های شهری را بهتر پیش ببریم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر