تاریخ : 24 آگوست 2015 - 20:57 - شناسه خبر : 4095 اخبار شهرستان

معاون فرماندارمیبد:

برنامه‌های هفته دولت هرچه باشکوه‌تر برگزار شود

به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت نشستی با حضور معاون فرماندارمیبد در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، معاون فرماندارمیبد در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت بر برگزاری مراسم‌های باشکوه در هفته دولت در این شهرستان تأکید کرد.

سید محسن فلاح با اشاره به آثار و برکات این هفته در تاریخ ایران اسلامی از افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی و صنعتی در هفته دولت در شهرستان میبد خبر داد.

وی افتتاح یک واحد تولید کاشی و سرامیک، آسفالت و ساماندهی ورودی میدان مزرعه کلانتر، فاز یک پارک بانوان، افتتاح خانه گلشن، روشنایی و آسفالت مسیر پارک غدیر و پیاده‌روسازی بلوار سرامیک را ازجمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

فلاح در ادامه گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارزی از دولتمردان صادق و خدمت گذار مردم بودند که در مسیر خدمت گذاری به مردم از هیچ تلاشی دست برنداشتند.

معاون فرماندارمیبد تأکید کرد: امروز هم برای طی کردن مسیر انقلاب و خدمتگزاری به مردم باید راه این بزرگواران را طی کنیم.

وی عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی و ملت ایران را مرهون ایثار و مجاهدات شهدایی چون رجایی و باهنر دانست و گفت: مسئولین و دولتمردان در هر پست و مقام باید با الگو گیری از این شهدای بزرگ در مسیر تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا قدم بردارند.

ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های ادارات به فرمانداری جهت افتتاح در هفته دولت، صدور ابلاغیه فرمانداری به کلیه ادارات جهت شرکت در مراسم سالگرد شهادت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، برگزاری مراسم شهدای دولت در مسجد مرشدی روز یک‌شنبه ۸ شهریورماه ساعت ۷٫۳۰ تا ۱۰ صبح با شرکت کارکنان ادارات و اقشار مردم با سخنرانی حجت‌الاسلام حسنی امام‌جمعه موقت میبد، اجرای مراسم با مسئولیت سپاه، بسیج و اداره تبلیغات، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تعیین یک روز در هفته دولت از طرف فرمانداری برای تکریم ارباب‌رجوع، نصب بنر و پارچه نوشته در هفته دولت در ادارات و آب‌پاشی و نظافت خیابان امام از سوی شهرداری از مصوبات این نشست بود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر